Nu Online
Momenteel zijn er 307 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Horta in Antwerpen

  13-7-2008 17:44:07
Iemand een trouwfeest gedaan in Horta??
Content?? Wij zijn aan het twijfelen of wij onze feest daar wilt hebben..

Synnoeve
23-5-2009
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1403


Severien

 Meld misbruik13-7-2008 17:49:40

Wij zijn daar 1 keer geweest en dat was dik in orde. Het eten was heel erg verfijnd.

Lijkt me een peper dure zaak, dat wel. Maar als jullie budget het aan kan, dan zou ik niet twijfelen.

Het was wel een groot feest, meer dan 250 mensen. Zijn jullie ook met zoveel. Want de zaal is wel groot, niet?



sylvia
9-5-2009
 Meld misbruik13-7-2008 19:42:05

hallo,
De Horta in Antwerpen is top echt super klasse zaak super bediening en mega lekkere keuken, ja inderdaad niet zo goedkoop maar als je aankan zeker doen.
wij zijn er al een paar keer geweest en ook al 2 trouwfeesten was heel tof.
ons eigen feest is kleiner en niet in antwerpen.
groetjes sylvia



miek
21-3-2009
 Meld misbruik14-7-2008 8:20:31

ben er éénmaal naar een trouwfeest geweest ... gewoonweg schitterend!!! er waren toen idd wel een 300 tal genodigden, maar t was zéér goed! het personeel briefte het koppel ook voortdurend! (ze vroegen bv is het ok als we nu het dessert starten, is dit goed, is dat goed,...) SCHITTEREND gewoonweg!



Debby
8-8-2009
 Meld misbruik14-7-2008 13:03:56

Hey,

Wij hebben lang getwijfeld tussen Domein Martinus(halle-zoersel) en Horta.
Uiteindelijk is het Domein Martinus geworden.
Omdat we alles eens bij elkaar optelde en kwamen dan veel duurder uit met Horta, op zich zijn de prijzen hetzelfde behalve dat je voor Horta bloemstukjes apart betaald, iemand die beneden de jassen aanneemt apart en verplicht te betalen, kaarsjes apart betalen, noem maar op!En dat was uteindelijk toch héél duur hoor!
Horta is wel een heel indrukwekkende zaal en echt de moeite!
Zijn toen gaan kijken voor een bruiloft van 200 personen en dat viel best mee van ruimte, want de receptie was vooraan en dan werd alles afgeschermd met schermen, dus leek het ook kleiner.
Wat je ook niet mag vergeten is dat je voor 's avonds licht ofzo nodig hebt voor te dansen en dat moeten grote, hoge lampen zijn, anders is dat niet mooi!
Wat ik ook héél spijtig vond is dat, omdat wij op zaterdag trouwen, de vogeltjesmarkt, zowel 's zaterdags als 's zondags staat, dat kan wel eens wat hinder geven, vooral omdat de vogeltjesmarkt tot voor de deur van Horta staat!Vergeet ook niet als mensen komen, die hebben zowiezo bijna geen plaats met de markt om te parkeren, maar de parking die je kunt huren van Horta is ook niet zo goedkoop!
Of je laat de mensen met het openbaar vervoer komen of met de taxi, want openbaar vervoer is niet zo te doen denk ik met je mooie kleren aan!
Voor de rest als dit alles je niet stoort zou ik er voor gaan vind het een TOP lokatie en héél vriendelijke mensen allemaal!!Mochten zelfs in de keuken gaan kijken!
Ik hoop dat ik je een beetje geholpen heb!!

Groetjes,

Debby
8/8/2009



veerle
2-8-2008
 Meld misbruik14-7-2008 17:12:55

Hallo,

wij trouwen op 2 augustus in zaal Horta, en ik ben tot op heden zeer tevreden van de service en de organisatie. Over het eten kan ik nog niet veel zeggen. Ons huwelijk is niet extreem groot (120 gasten), maar dat valt mee in die zaal. Zij weten hoe ze dat moeten regelen dat de zaal er niet te leeg uitziet. Wij zijn zelf gaan kijken toen de zaal opgesteld stond voor een feest van 100 mensen, en het zag er heel aangenaam uit, zeker geen 'leeg' gevoel.

groeten,

Veerle


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info