Nu Online
Momenteel zijn er 160 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

morgen mijn pasbeurt

  11-7-2008 18:32:10
hey bruidjes

ik hehb morgen mijn pasbeurt en heb zo een schrik is da normaal zeker da mijn kleed al 1m te laat is toegekomen enz dus ja ben wel een beetje in paniek

groetjes
melissa
16/08/08

melissa
16-8-2008
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 900


Ann
6-12-2008
 Meld misbruik11-7-2008 19:19:52

Hoi Melissa,

Inderdaad normaal dat je een beetje in paniek bent maar ik ben er zeker van dat het fantistisch gaat zijn! Geniet van het moment dat je je kleed eens terug mag aandoen. Ik kijk ook uit naar mijn 1ste pas in september. Zo weet ik dat het echt dichterbij komt.

Groetjes,
Ann
25/10/2008



Amber
9-8-2008
 Meld misbruik13-7-2008 19:36:43

Hey Melissa,
Ik had ook veel schrik voor afgelopen woensdag.. Ik moest voor de retouches van mijn kleedje gaan. Maar ik heb de maanden ervoor zwaar moeten diëten (was bijgekomen). Op 2kg na, was ik op mijn juiste gewicht. Mijn hartje klopte nogal hoor, opweg naar de bruidswinkel. Ik was als de dood dat mijn kleed te klein zou zijn. Maar toen ik de rits op mijn rug zonder problemen voelde dichtgaan was ik zooo blij!! Het kleed zat nog steeds fantastisch! Het was me een hele opluchting.
Maak je dus maar niet te veel zorgen, je zal stralen!!!
xxx
www.thierry-amber.bruiloftsite.nl


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...