Nu Online
Momenteel zijn er 105 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Save the day kaartje

11-7-2008 13:55:07
Hé allemaal,

Wij trouwen 06/06/09 en ik dacht een "save the day" kaartje te sturen naar de mensen, daar ik schrik heb dat er misschien mensen al met verlof zouden gaan. Mijn vriend vind dat allemaal niet nodig. wat denken jullie?

Alvast bedankt.

groetjes,

Nadia

Nadia
6-6-2009
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 353

sylvia
9-5-2009
 Meld misbruik11-7-2008 14:32:37

Hallo,
Dat moeten jullie natuurlijk samen beslissen.
Als er vorige maand veel van jullie vrienden en familie met vakantie waren is is het zeker niet verkeerd om save the date kaartjes te sturen maar in juni valt het meestal nogal mee.
wij trouwen een maand daarvoor en hebben geen save the date kaartjes gestuurd maar aan iedereen de link van onze trouwsite meegedeeld.
maar het is wel zo dat het meer en meer wordt gedaan het is een amerikaanse traditie die hier nu meer in komt.
groetjes sylvia

Marieke
18-4-2009
 Meld misbruik11-7-2008 15:55:42

Dag Nadia,

Ik zou dat ook graag doen, wij trouwen op 18/04/2009, niet speciaal in vakantiemaanden ofzo, maar vind het wel leuk om zo al iets "officieels" naar de mensen te kunnen sturen :))
Het lijkt nog zo lang hé anders.

Groetjes

Marieke
honnay@hotmail.com

sarah
27-1-2016
 Meld misbruik13-7-2008 11:26:24

Hey Nadia,

Je kan dit best doen, je krijgt er waarschijnlijk niet veel reactie op maar dan houden ze het wel zeker vrij, en als je het verstuurd zie dan zeker dat je SAVE THE DATE gebruikt ipv save the day.

groetjes

Inge
14-7-2009
 Meld misbruik15-7-2008 12:35:55

Hallo,

wij trouwen op 1/8/2009 en gaan met kerst naar iedereen een kaart sturen in dezelfde stijl als onze uitnodiging (ook met de giraffen waarrond onze trouwdag ook volledig draait) met een gedichtje erop...
Zo wensen we de mensen een fijn 2009 en tegelijk kunnen ze onze trouw al op hun nieuwe kalender schrijven.

Groetjes,
Inge

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...