Nu Online
Momenteel zijn er 123 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

videoreportage

10-7-2008 20:28:43
Hoi allemaal,

Wij trouwen op 27 september en zijn nog op zoek naar iemand om een videoreportage van ons huwelijk te maken. Hebben jullie een idee qua prijs? Kunnen jullie iemand aanraden?

Annelies
20-9-2008
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 330

Kelly

Meld misbruik11-7-2008 11:56:37

Bij ons komt volgend jaar Freddy vandecauter (semi-professioneel)voor 385 euro. Hij is van Zoerzel. De DVD's die we al gezien hebben zijn zeer goed!

Annelies
20-9-2008
 Meld misbruik11-7-2008 17:51:01

Hey Kelly,

Heb je contactgegevens van Freddy Vandecauter?
Groetjes
Annelies

Heidi
13-9-2008
 Meld misbruik12-7-2008 18:45:05

Dag Annelies,

Ik film huwelijken (en andere feesten) als hobby. De film die je krijgt is wel af (met een dvd menu, achtergrondmuziek, overgangen...)

Als je nog niemand hebt, voor meer info mag je altijd mailen:

hideeausdenbergen@hotmail.com

groetjes
Heidi
13/09/2008 (ps: op 27 september zijn we al terug van onze huwelijksreis)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...