Nu Online
Momenteel zijn er 138 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Ouders en getuigen bedanken

  10-7-2008 18:20:45
Hey,

We gaan de ouders en de getuigen en de drie bruidskindjes bedanken op het feest en niet in de kerk. Maar nu zouden we daar een gepast liedje bij willen hebben en vinden dit moeilijk om te kiezen.

En wat denken jullie, zouden we dit best al doen als we de gasten in het begin toespreken voor we aan het eten beginnen of wanneer bedanken jullie de ouders enzo?

Groetjes
Evi 08/08/08

Evi
8-8-2008
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 1122


Wendy
14-8-2008
 Meld misbruik10-7-2008 18:28:37

Wij gaan onze ouders, getuigen en nog enkele andere personen bedanken na het voorgerecht in de zaal dus. Aan de zaal hebben we dan gevraagd om het liedje van Dido met Thank you op te zetten.
Maar Bedankt lieve ouders van Vader Abraham is ook veel gebruikt voor dit moment.

Groetjes,

Wendy
14/08/2008



Heidi
13-9-2008
 Meld misbruik11-7-2008 14:53:50

wij gaan de bedankingen pas doen na het eten, voor het dessert, om het een beetje op te vullen voor het dessert, omdat het anders te snel achter elkaar is.
voor de ouders gebruiken wij 'bedankt lieve ouders', je moet ook zien dat de teksten wat bij je passen (huis vol liefde als je vanuit huis trouwt en de ouders nog samen zijn, thuis van guus meeuwis geloof ik, maar dat ken ik zelf niet)

voor de anderen moeten we zelf nog een liedje bedenken.

Groetjes
Heidi
13/09/2008



cynthia
9-8-2008
 Meld misbruik14-7-2008 23:19:34

Hoi,

Wij hebben een vrijzinnige viering en gebruiken 'Thuis' van Guus Meeuwis bij de bedanking van onze ouders.

Cynthia
09/08/08


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...