Nu Online
Momenteel zijn er 77 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

live muziek kerk

10-7-2008 16:39:55
Hallo,
wij zijn op zoek naar live muziek voor tijdens onze viering, regio Aalst. Heeft er iemand voorbeelden (eventueel met prijscategorie)? Hoeveel kost zoiets eigenlijk gemiddeld?

Groetjes

Isabelle

Isabelle
4-10-2008
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 406

Mieke
1-8-2008
 Meld misbruik10-7-2008 16:59:00

Hoi Isabelle

Wij hebben Sweets Sounds geboekt.
Zij komen wel van de provincie Antwerpen. Onze trouwlocatie is Gent. Je kan ook een site van hen terugvinden met een demo op.
Afspraken via mail zijn alleszins vlot verlopen benieuwd om ze aan de slag te zien. Zij vragen 400€ alles in.

Isabelle

Meld misbruik10-7-2008 17:56:50

Liefste naamgenootje. Wij vragen Christophe Versaevel van Elmevents. www.elmevents.be . Een jonge gast met een prachtige stem en een warme gitaarklank. Zeker een aanrader en niet te duur. Voor exacte prijzen bel of mail je hem best. Veel succes!

Lien
16-2-2008
 Meld misbruik10-7-2008 18:25:46

Hey,ik kopieer even mijn reactie van enkele dagen geleden aan Debby, dan kan je ze meteen eens beluisteren:
http://www.youtube.com/watch?v=oHOoLm1feHg&feature=...
http://www.youtube.com/watch?v=wn2DS24cyeg&feature=...
Het zijn amateurfilmpjes maar het geeft een heel goed beeld van de live-muziek waar wij voor gekozen hadden...Mooi hé :-)
Je kan hen contacteren via www.davidenkoen.net of via davidenkoen@hotmail.com. Ik was een hééééél gelukkige bruid!!!
Groetjes,
Lien, 145 getrouwd :-)))

Dave
12-7-2008
 Meld misbruik11-7-2008 6:44:24

Hallo,

Wij stappen morgen in het huwelijksbootje. Bij ons komt Noria uit Dendermonde zingen en spelen. Prachtig!!!! Je krijgt echt kippenvel van hun stemmen. Ga eens naar hun site, wij nemen het liedje China rose van Enya als we de kerk binnenkomen.(je kan dit beluisteren) Het is 300 euro.

groetjes
Katrien

Wart
5-7-2008
 Meld misbruik11-7-2008 9:12:47

BLUF, dit groepje is enorm goed. bij ons speelden ze op de viering en receptie. De liedjes die we vroegen hebben ze speciaal ingeoefend. Onze gasten wisten niet wat ze hoorden. Met hen kan je nu eens echt uitpakken. www.blufmusic.be

Sylvie

Meld misbruik15-7-2008 10:54:50

Hey,

Wij hebben gekozen voor Amantes.
Zij vragen 300 euro + vervoerskosten.
Zij hebben ook een website.

Groetjes,

Sylvie

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...