Terug naar overzicht
hey,Onze uitnodigingen waren een zelfgemaakte filmposter. iedere genodigde krijgt bij binnenkomst een filmticket met daarop hun film voor de avond(film per tafel). De afroeping gebeurt met de filmmuziek passende bij de film bv tafel van Men in black met liedje van will smith..enz... Bedankingen zijn bakjes met popcorn met daarop een miniposter van Mr. and Mrs. Smith maar dan met ons hoofd ipv angelina jolie en brad pitt. De menu's op tafel zijn aangepast aan de film van tafel (bv poster van jurassic parc maar dan terug met ons in verwerkt) met op achterkant ons menu enz.. hopelijk kan je een beetje volgen en heb je wat ideetjes erbij.Darcy08/08/08
Dat klinkt allemaal heel erg leuk, maar vast ook veel werk om al die posters aan te passen! Dat van die uitnodigingen had ik idd al ergens gelezen, maar ik wist niet dat die van jou waren.Kiezen jullie ook speciale filmmuziek tijdens de misviering? Of komen jullie toe met bvb een limousine of gaat het zo ver niet? ;-)Ik weet niet hoe je de filmkaartjes van de gasten `presenteert`, maar ik heb onlangs ergens wel iets leuk gezien en misschien lijkt het je wel iets. Dat leek op van die cocktailglazen maar dan hele grote, gevuld met rood zand en afgewerkt met een soort groen mos. De `citroenschijfjes` op de glazen waren de kaartjes voor de gasten. Je moet het zien maar het was wel erg mooi. Misschien kan je een tafeltje voorzien met een decor van grote potten vol popcorn en de filmtickets? Het is maar een ideetje he.
Tijdens de misviering (wij trouwen in de tuin van feestzaal met rent a priest) komt er iemand live zingen... sommige liedjes komen van een film andere dan weer niet. Mijn familie en ik komen toe in een witte limo terwijl mijn ventje "hopelijk" ;-) op mij staat te wachten aan feestzaal. Buiten staat er een hostess die de filmtickets geeft aan de gasten dus we moeten die niet presenteren...anders wel een leuk idee van je. Wanneer trouwen jullie?