Nu Online
Momenteel zijn er 209 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Plaats videograaf tijdens diner

  9-7-2008 23:12:43
Hallo,

wij hebben voor ons huwelijk ook een videograaf ingehuurd. Nu werd er ons gevraagd om voor die persoon ook een maaltijd te voorzien 's avonds. Niet meer dan normaal vinden wij, tenslotte is die persoon ook al aanwezig van 's morgens vroeg, maar nu is mijn vraag aan welke tafel jullie die persoon zetten tijdens het diner? Wij werken met een menu (bediening aan tafel, geen buffet). Hoe hebben jullie dit (praktisch) opgelost? Ook naar de feestzaal toe, geven jullie dan gewoon 1 persoon extra door? Blijft die videograaf dan de hele tijd mee aan tafel zitten? Hij moet natuurlijk ook nog filmen he :-)

Alvast bedankt voor jullie reacties

Groetjes,

Fabienne
23/08/08

Fabienne
23-8-2008
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1176


Heidi
13-9-2008
 Meld misbruik9-7-2008 23:27:24

Dag Fabienne,

Om eens een vraag te beantwoorden vanuit het andere standpunt...
Ik film als hobby, en op de trouw waar ik onlangs geweest ben, hebben ze gewoon een extra persoon doorgegeven aan de zaal.
Ik zat aan een tafel met vrienden van hen, ongeveer dezelfde leeftijd.
Natuurlijk wist ik ook dat ik daar was om te werken. Ik heb lekker gegeten, maar ook gezorgd dat ik sfeerbeelden had tijdens het eten en dat ik niks zou missen.
Zeker tussen de gangen door heb ik niet veel op mijn plaats gezeten.

Ik hoop dat je hiermee wat bent.

Groetjes
Heidi
13/09/2008



sarah
18-7-2008
 Meld misbruik10-7-2008 20:24:19

Hey,wij hebben ook ene die de hele dag daar is,wij hebben hem aan de tafel van de vrienden gezet,daar valt denk ik ook het meeste te beleven.

Grtz sarah



Guy

 Meld misbruik23-7-2008 11:25:54

Beste,
Iets of wat prof. videograaf weet dat zijn plaats niet aan de tafel is. Noch bij vrienden. Een maaltijd is altijd ok maar het is ook niet meer dan fair dat hij dit in bv de keuken kan nuttigen.
mvg
Guy ( videograaf)



Fre

 Meld misbruik25-7-2008 14:09:53

Een plichtsbewuste videograaf wil niets missen.Hij eet zo kort mogelijk tussen de gangen door en filmt tijdens de maaltijden.

Succes
Freddy videograaf




Heidi
13-9-2008
 Meld misbruik6-8-2008 9:10:47

Dat is waar, je wil als videograaf niets missen. Daarom is zijn plaats zeker tussen het volk, en niet in de keuken. Ik zou me zelf opvreten als ik ergens anders moest zitten dan de rest. Misschien mis je wel iets.
De meeste videografen blijven ook niet lang aan tafel zitten, eten vlug wat, en staan weer recht.
Misschien best eens met je eigen videograaf afspreken.

Groetjes
Heidi
13/09/2008


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info