Terug naar overzicht
wij hebben de tafelindeling via filmmuziek gedaan.bij het binnenkomen kregen de gasten een envelop met een foto van een film in. Bij het binnengaan werd dan de theme van die film gespeeld en konden ze aan de tafel met de filmposter gaan zitten.Gemakkelijk en niet zo saai als een gewone naamafroeping...Veel succes nog!els (40 dagen gelukkig getrouwd)
Nog iemand andere ideeën?Ik lees vaak : filmmuziek + dansmuziek. Zijn er koppels die het nog anders gedaan hebben? Ben heel erg benieuwd!
wij hebben op elke tafel op een houdertje ene kaart met een 'liefde is' tekening met zinnetjeachter op de naamkaartjes aan de ingang staat dan ' liefde is .. '
Wij gaan de tafels kleuren geven.Maar bij ons worden de tafels niet afgeroepen. De gasten krijgen een kaartje in hun kleur bij het binnenkomen (met hun naam op, weten we onmiddellijk wie er nog ontbreekt) en op de tafel liggen feestelijke servietten in dezelfde kleur.Misschien niet zo wereldschokkend, maar lijkt me wel mooi, en zo is ook de tafelversiering handig.GroetjesHeidi13/09/2008
wij hebben het volgende in gedachten maar we moeten het wel nog volledig uitwerken.als tafelnaam een bepaalde sterke drank (bv baileys tequilla,...)maar dan wel gelinkt aan de mensen die aan die tafel zittenen dan op elke tafel per koppel een klein flesje met een foto van ons waar deze drank is steekt zodoende hebben we ook ineens een bedankje...groetjesKim
Aangezien wij allebei van het jaar 1984 zijn, hebben we hits uit dat jaar gezocht. Hoe we dat gaan vertalen naar iets wat de gatsen krijgen, weten we nog niet, maar het basisidee is er al :-)groetjes
Bij ons in de buurt liggen heel veel kreken en polders. Dus dat worden onze tafelnamen. Eens iets anders dan het gebruikelijke.Veel succes 26-07-08Katleen
Wat we zelf gaan doen, daar is het nu nog te vroeg voor om te zeggen. Maar op andere feesten heb ik wel al leuke dingen gezien.Mijn nicht had bij elke tafel een ander soort snoepje voorzien. Op die tafel lagen dan ook een hoop van die snoepjes klaar. Ik heb ook al geweten dat een tafel de naam kreeg van verschillende stopplaatsen op de huwelijksreis. Die mensen waren wel al op reis geweest, en dan stond er een foto van hen beiden op die locatie op tafel. Kan je vb. ook doen met plaatsen waar je al op reis bent geweest.Grtz,Nele
Dag EvelineOmdat ik in Rome ten huwelijk ben gevraagd, zal elke tafel een naam hebben van een trekpleister;ColosseumSpaanse trappenTrevi fontein....we zetten een foto op de tafel van het monument met op de achterkant de historische uitleg. En eventuele enkele grappige weetjes over de Romeinen.
Wij gaan beide nogal graag eten en dachten elke tafel een naam te geven van een restaurant, frituur of taverne waar we graag gaan en dan een foto van deze plaats te trekken en deze foto op de tafel te zetten. Lijkt ons wel leuk.Groetjes,Ann25/10/2008
Dag EvelineWij zijn vorige vrijdag getrouwd en wij hadden elke tafel naar een snoepje genoemd:-Lange jannen-Lolly's-Negerinnentettekes :-)-Kriekskes...Groetjes en veel succes ermee!Annelies
Hi,Wij doen het op zijn "disneys". Mijn vriend heeft me ten huwelijk gevraagd in disneyland en we zijn samen nogal gek van disney. Wij geven onze gasten een foto van een disneykoppel (aladin & jasmine, donald & daisy Duck,...) en die vinden ze ook terug op hun tafel. Bovendien wordt "hun" liedje ook gespeeld per tafel zodat ieder op zijn liedje naar hun tafel wordt geleid. Groetjes en nog veel succes!!