Terug naar overzicht
Antique Auto's en Het Bruidsparadijs in Merksem (Antwerpen)Veel geluk! :)
Heeft het bruidsparadijs een goede service?Lees veel slechte commentaar?!Groetjes,Debby8/8/2009
fiogf49gjkf0dNeem zeker eens een kijkje op de website van London Ceremony Bus , is echt de moeite.www.the-london-ceremony-bus.com Wij hebben ons vervoer daar ook vastgelegd.Succes nog !
De parijse stadbussen zijn van het bruidsparadijs. Op foto's ogen ze mooi maar de werkelijkheid is heel anders. Als je bij hen informeert moet je kiezen op foto. Je mag de bussen niet zien. Informeer eens even bij de Blauwvoet in Balen. Zij hebben Zwitserse postbussen met een lange snuit. Heel mooi. Goed onderhouden. Wettelijk verzekerd en gekeurd, want ik lees vandaag weer in de krant dat ze een oldtimer met O-platen tegen gehouden en aan de kant gezet hebben : geen vergunning en geen keuring, geen geldige verzekering. Gezellig als je trouwt. Dit is al de 2de keer op korte tijd dat ik dit in de krant lees.
fiogf49gjkf0dWij hebben onze bus besteld bij het Bruidsparadijs en geloof me, wij hebben one bus wel gezien. Ook de Parijse stadsbus, waar we oorspronkelijk voor gingen kijken. 't Is uiteindelijk een andere geworden maar het klopt dus niet dat je die niet mag zien.Ik heb ook al gemerkt dat het Bruidsparadijs geregeld slechte commentaar krijgt maar je weet hoe het gaat, hoge bomen vangen veel wind! Zij bieden veel aan en ja, dan loop je in de kijker natuurlijk. Als je alleen maar vervoer, of alleen maar ringen of uitnodigingen of kleding doet, ga je dat veel minder hebben. Even relativeren dus misschien.En nee, voor alle duidelijkheid, ik heb er geen aandelen, werk er niet of wat dan ook.Ik ben gewoon een tevreden klant.Groetjes
Hallo,Bij The London Ceromony Bus hebben ze een heel mooie Parijse stadsbus. Wij hebben echter voor een ander moeten kiezen, omdat ze met deze nie tover de autostrade kunnen rijden.Groetjes