Terug naar overzicht
ik denk dat dat is zoals je het zelf wilBij ons zal mijn mama er zijn, de fotograaf, de kapster en een goede vriendin zijn en de chauffeur (een vriend). Zijn mama misschien ook. De rest niet...(een deel familieleden zijn dan ook nog bezig met het versieren van de zaal)daarna vertrekken wij wel onmiddellijk foto's maken, ook alleen met de fotograaf en onze chauffeur)Doe maar waar jij je het best bij voelt.Voor mij moet daar niet iedereen op staan kijken. Lijkt mij leuker om het een intiem moment te houden.GroetjesHeidi13/09/2008
fiogf49gjkf0dbij mijn broetje was iedereen er al en kwam hij alleen aan met zijn getuige waar hij blijven slapen was.bij mijn nicht was ook iedereen van haar kant van de familie bij haar en hij kwam met zijn kant van de familie naar haar.bij mij zal iedereen naar hier komen en mijn schat naar hier komen samen met zijn ouders.ik denk dat je dat zelf kiest gelijk of het gemakelijk is.groetjes sylvia
kdenk dat ik het leuker zal vinden als er nog niet veel volk rond ons is, dat hij dus een klein halfuurtje vroeger komt dan de rest van de familie .. kwist echter niet of dit gebruikelijk is of niet,maar jullie hebben gelijk, zullen doen wat wij het aangenaamste vinden :)dank je ;)vaneswww.everyoneweb.com/23mei2009
Bij ons is het de bedoeling dat iedereen van mijn kant van de familie en mijn getuigen reeds bij mijn ouders thuis aanwezig zijn.Mijn manneke komt dan van de overkant van de straat (klinkt stom, ik weet het!) met zijn getuigen en zijn ouders naar mij toe.http://michaelensilke.bruiloftsite.nl
Hoi Silke,Bij ons is het juist hetzelfde.Iedereen van mijn kant is dan reeds bij ons thuis en mijn ventje komt van de overkant met zijn ouders en familie naar ons thuis. Wij woonden ruim 20 jaar reeds tegenover elkaar!groetjesKim2/08/08http://erwinenkim.bruiloftsite.nl
Hallo,Bij ons zal alleen mijn "aanstaande" mij komen halen bij mijn ouders; we wonen op een uur rijden van elkaar, en dat is wat ver om ook zijn ouders, zus en getuige mee te laten komen - uiteindelijk kunnen zij er toch alleen maar op staan kijken :-) en zo hebben zijn ouders, getuige en zus nog alle tijd om zich rustig klaar te maken.Groetjes!Joke
Bij ons is mijn ventje mij komen ophalen en waren alleen mijn ouders en één van mijn zussen erbij. Wij zijn daarna op fotoreportage geweest en de afspraak met de suite was aan het stadhuis. Het stdahuis waar we getrouwd zijn ligt op 30 km van de ouderlijke woonst, dus dit was voor iedereen gemakkelijker.Voordeel was dat we achteraf ook niet meer op reportage hoefden en dat we de rest van de dag bij onze gasten konden blijven.Bekijk een aantal mogelijke scenario's en kies voor dat wat praktisch het best haalbaar is voor jullie.