Nu Online
Momenteel zijn er 137 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

online fotohoudertjes

  9-7-2008 13:55:12
Dag allemaal,

Hier zitten we eventjes vast met de bedankingen.
We willen een foto geven, op een fotohoudertje (niet te duur, en liefst in het rood omdat ons thema 'rood' is)
In de winkels zijn zulke dingen onbetaalbaar, maar op internet zijn ze goedkoper
weet er iemand een paar sites waar je zo fotohoudertjes kan kopen, we hebben er 150 nodig. Niet alle websites laten particulieren aankopen, en liefst uit België om de verzendkosten te drukken.

Groetjes
Heidi
13/09/2008

Heidi
13-9-2008
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 2266


Inge
27-9-2008
 Meld misbruik9-7-2008 14:06:09

Hallo Heidi,

Onze bedankingen zullen ook foto's zijn. Maar onze fotograaf maakt aan de achterzijde een kartonnen steuntje vast zodat de foto ook bij iedereen kan staan en het is natuurlijk stukken goedkoper dan echt een kadertje.
Misschien kan je dit ook eens aan jouw fotograaf vragen?
Groetjes
Inge 27/09/08



Heidi
13-9-2008
 Meld misbruik9-7-2008 14:13:58

dank je wel inge voor je antwoord, maar wij zoeken geen kadertjes, wel zo staandertjes met een clipje (zoals een wasknijpertje of zo) om een foto aan te maken
zoiets als dit:
http://www.eurogifts.com/sg/04_20/memo---fotohouders.as...

alleen zit daar nog niet het wauw-gevoel, dus we zoeken nog ijverig verder



sylvia
9-5-2009


Heidi
13-9-2008
 Meld misbruik9-7-2008 14:52:44

dag Sylvia,

deze zijn leuk!
nu nog kijken of we dit kunnen bestellen.
Alleszins heel erg bedankt!
Groetjes
Heidi
13/09/2008


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...