Nu Online
Momenteel zijn er 16 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Night of the proms lampjes

9-7-2008 10:58:53
Onlangs was er hier de vraag waar je deze lampjes kon vinden, en nu ben ik die toevallig tegengekomen. Voor de geïnteresseerden: http://www.laar.nl/promotie-sleutelhangers/promotiemate...
(is wel per 250...)

Patricia
14-2-2009
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 632

Anneleen
1-1-2020
 Meld misbruik9-7-2008 11:24:16

fiogf49gjkf0d
op deze site www.eurogifts.com kan je ze per stuk kopen. Als je bedrukking wilt moet je er minimum 250 nemen. Maar wij hebben dat zelf gedaan, houdt niets in, we hadden er 150 besteld.

groetjes

Anneleen
1-1-2020
 Meld misbruik9-7-2008 11:25:44

http://www.eurogifts.com/f/603500/sleutelhanger--lampje...

dit is de juiste link (want staat onder premiums) Was zelfs mis, je moet er minstens 200 nemen als je bedrukking wilt.

Groetjes

Caroline
9-5-2009
 Meld misbruik9-7-2008 21:40:50

héél erg bedankt! k heb me al suf gesurft op zoek naar deze lampjes. gaan jullie die al op de tafels leggen op het begin van het feest, in de hoop dat ze bij de openingsdans bovengehaald zullen worden? ben benieuwd naar hoe jullie dit zien.. ik vond het in ieder geval een superidee toen ik het las hier ergens op het forum.
Nogmaals bedankt !

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...