Nu Online
Momenteel zijn er 166 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

aftellen is begonnen

  8-7-2008 21:07:18
Waar zijn hier de bruidjes van 08/08/08?
Begint het bij jullie nog niet te kriebelen?
Hier nog een paar kleine dingen die moeten geregeld worden(tafelindeling, speech voorbereiden, proefkapsel, ....
De countdown is begonnen, nog 1 maand te gaan!
En hopen dat we het zonnetje dan meehebben.
Aan iedereen veel succes.

Groetjes

karolien
8-8-2008
Meld misbruik



Reacties: 12 | Gelezen: 1225


Heidi
2-8-2008
 Meld misbruik8-7-2008 21:53:13

Hey,

Hier is het aftellen ook begonnen.Wij trouwen 2/8/8
Het begint nu wel te korten.Ik kijk er echt naar uit om de ring te dragen.En eindelijk de vrouw te zijn van mijn ventje.
Hmmmmmmmmmm geeft een supper goed gevoel.

Veel suxses en geniet er van Heidi & Cisse



kelly
8-8-2008
 Meld misbruik8-7-2008 22:26:29

hallo
hier trouwen ze ook op 08/08/08! Zenuwen beginnen te komen, al enkele nare dromen gehad zelfs,ook nog enkele kleinigheden doen, maar alles bijéén toch nog veel werk. groetejs



kelly
8-8-2008
 Meld misbruik8-7-2008 22:26:29

hallo
hier trouwen ze ook op 08/08/08! Zenuwen beginnen te komen, al enkele nare dromen gehad zelfs,ook nog enkele kleinigheden doen, maar alles bijéén toch nog veel werk. groetejs



danielle
8-8-2008
 Meld misbruik8-7-2008 23:07:56

Hey
Ook wij trouwen op 8 augustus!!!! Vandaag zijn onze ringen geleverd, en ze zijn supermooi! Fede di oro, ik kan het iedereen aanraden!!!! En vandaag het ik telefoon gehad van onze priester, dat de viering, zoals ik ze had opgesteld, is goedgekeurd. Hij vond ze goed zoals ze was!!!! Woehoe!!!! Van den eerste keer, ZALIG he!
Ook bij ons moet er toch nog veel geregeld worden hoor... Maar van mij mag het toch snel gaan hoor, ik kijk er enorm naar uit!!!
Groetjes
Danielle



Kim
2-8-2008
 Meld misbruik9-7-2008 9:50:59

fiogf49gjkf0d
hey,
wij trouwen op 02/08/08. Dus nog 23 daagjes oftewel 3,5 week. Ik begin er nu ook naar uit te kijken. Enkele weken geleden was het nog stress die de bovenhand had, maar nu geniet ik er weer van.
Wat nog moet geregeld worden: speech, tafelindeling, cadeautje getuige, muziek testen in de kerk, overlopen dagplannig met suite...
het zijn enkele praktische zaken maar toch niet onbelangrijk.
Hopelijk wordt het tegen dan wat beter weer en komt de zomer eindelijk op gang.
Groetjes
Kim
http://erwinenkim.bruiloftsite.nl



peggy
8-8-2008
 Meld misbruik9-7-2008 10:36:42

hallo,
wij trouwen ook op 8/8/8. Gisteren onze playlist doorgegeven aan de DJ en onze openingsdans gekozen. Misboekjes zijn af :-) Nu nog de tafelindeling en menukaarten maken. Kiezen jullie namen uit voor de tafels? Ik ga ook nog op zoek gaan naar wegwerpcamera's om op de tafels te zetten.
Hopelijk is het goed weer voor die dag.
Groetjes,



Katrien
8-8-2008
 Meld misbruik9-7-2008 10:42:14

fiogf49gjkf0d
Hey Karolien en de anderen,

Ook wij zitten al met de stress voor ons huwelijk van 08/08/08. Gisteren onze bangelijke ringen thuis geleverd gekregen. En als het mijn toekomstige niet is dat zenuwen heeft, loop ik wel gestresseerd rond!

Doe dat nog goe hé! Nog maar 29 daagjes!
Groetties,
Katrien

trouw.wittevrouw.com



laura
8-8-2008
 Meld misbruik9-7-2008 11:10:40

fiogf49gjkf0d
ook hier 08/08/08
bij mij zijn de zenuwen er nog niet echt,
maar de mensen moesten voor gisteren bevestigen en ik denk da toch 90% bevestigd heeft, dus we moeten bijna niemand meer bellen, plus bijna iedereen komt! Daar vielen mijn vriendje (ik zeg da nog graag zo lang mogelijk) van achterover hoor
Nu nog kleinigheden te regelen; misboekjes drukken, fototoestelletjes kopen, tafelversiering, bloemen, bedankjes...

Hopen op mooi weer!!! Onze receptie is in een prachtige tuin, maar dan moet het zonneke wel schijnen hé
nu is het maar triestig
iemand van Sint-Truiden hier, die ook op dezelfde dag trouwt?
groetjes en veel succes allemaal
laura



Darcy
9-8-2008
 Meld misbruik9-7-2008 15:03:26

hallo,

bij mij begint de stress toch wel al te komen, beetje bang voor het weer. Wij trouwen in de tuin van onze feestzaal dus het moet gewoon mooi weer zijn. De tafelschikking is net klaar en nu nog een beetje onze viering aan elkaar knopen en onze dj eens een playlist maken.
laten we hopen op een mooie zonnige dag zonder al teveel stress
Groetjes,
Darcy
08/08/08



Tamara
8-8-2008
 Meld misbruik9-7-2008 20:18:51

Hallo

hier nog een 8-8-8 bruidje!
Ook ik heb nog niet echt last van zenuwen, dat zal voor de laatste week zijn denk ik. Er moeten bij ons ook nog wel wat laatste zaken in orde gebracht worden, maar we hebben er nog steeds een goed oog in.
Hopen uiteraard ook op mooi weer, maar ja, da's het enige dat we echt niet in de hand hebben hé!

Geniet nog van jullie voorbereidingen en een prachtige dag gewenst!

Tamara
www.080808.tk



Sanne
8-8-2008
 Meld misbruik9-7-2008 22:18:17

Hallo Karolien,
Nog een toekomstig bruidje van 08/08/08. En ook ik ben nogal zenuwachtig. Heb al veel tijd gestoken in het regelen en kijk toch uit naar het ogenblik wanneer het laatste geregeld is. We moeten nog de misboekjes printen, naamkaartjes en tafelindeling, geschenkjes kinderern maken. Ben gisteren voor mijn proefkapsel geweest en het was echt prachtig. Vandaag eindelijk de eerste pasbeurt van mijn trouwkleed, daar ze de rok moeten herbestellen hebben daar het 10 cm te kort was. Nu is hij perfect ! Vandaag heeft mijn ventje een nieuw kapsel aangemeten gekregen en hij is er echt knap mee ! Onze trouwringen zouden op 07/08/08 toekomen bij de juwelier, dus dat is wel héél nipt. Maar ik zie het zitten ... alles komt in orde.
Véél succes en hopelijk wordt het een zonnige stralende dag !
Groetjes,
Sannne



Ann
8-8-2008
 Meld misbruik10-7-2008 17:56:29

Hey,
Wij trouwen ook op 8 augustus. Tot nu toe loopt alles zoals het moet (behalve de huwelijksreis die afgelast is: Sri Lanka ... zou daar teveel rellen zijn waardoor rondreizen afgelast worden ... spijtig.. maar nu gaan we naar Hong Kong, vlucht en hotels allemaal al geboekt, dus da's terug in orde :-) )

Dus, verder loopt het goed, maar ik heb soms het gevoel dat we zaken vergeten ...en dit brengt toch wat spanning met zich mee...

Ik hoop echt op mooi weer... wij hebben enkel een buitenlocatie voor de foto's ....

Veel succes aan alle 8-8-8-bruidjes !!

groetjes!
Ann


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...