Nu Online
Momenteel zijn er 106 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

ceremoniemeester west-vlaanderen

8-7-2008 15:52:42
fiogf49gjkf0d
hallo bruidjes,
we hebben een hele tijd getwijfeld wel of niet een ceremoniemeester te nemen en hebben besloten dit best wel te doen. Nu hebben wij al verschillende opgezocht op het net, maar niet echt iets dat ons aanspreekt of waarvan we echt overtuigd zijn. Heeft er iemand weet van een goeie ceremoniemeester regio west-vlaanderen. Wijzelf zijn van wervik. alvast merciekes!!!
groetjes, sofietje

Sofie
20-6-2009
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 424

kristien
25-7-2008
 Meld misbruik8-7-2008 16:23:26

wij trouwen op 25 juli en hebben ceremonie patrick uit assebroek. Een heel proffesioneel iemand, blijkt uit de gesprekken die we al gehad hebben met die man.
Voor info kan je kijken op www.ceremoniepatrick.com

Evi
30-5-2009
 Meld misbruik8-7-2008 16:26:33

fiogf49gjkf0d
Ik kan er twee heel goeie aanbevelen.
Armand Van Iseghem uit Ardooie
Geert Logghe uit Zarren

Kim
2-5-2008
 Meld misbruik8-7-2008 18:20:47

fiogf49gjkf0d
wij zijn getrouwd met Luc Beernaert en ik heb er geen seconde spijt van gehad, integendeel! die man kent zijn vak, weet perfect wat hij moet doen, hoe hij met bepaalde mensen moet omgaan, hoe hij moet geruststellen, ...
groetjes
Kim

Anneleen
1-1-2020
 Meld misbruik8-7-2008 19:46:00

Wij hebben Filip Vandevyver (Wielsbeke). Vrijdag trouwen we... Tot nu toe een super goed gevoel bij die man. http://www.ceremoniefilipvandevyver.be/

Groetjes Anneleen

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...