Terug naar overzicht
fiogf49gjkf0dhey Lief!Natuurlijk zijn daar oplossingen voor!Je kant perfect met een familielid of vriend op de foto gaan.Het ligt enigsind anders, maar mijn schoonzus was ook als enige alleen en zij vroeg of het ons zou storen als ze samen met haar beste vriendin liep en op de foto stond.Niemand heeft daar een probleem van gemaakt.Groetjes!
fiogf49gjkf0dHé Lief,dat is zeker geen probleem. Mijn mama is ook alleen, zij gaat waarschijnlijk samen met mijn getuige gaan, die ook alleen is. Ofwel met 3, dat wordt ook gedaan. Misschien kan jij zelfs met je dochter naar het altaar lopen??Succes, maar maak je zeker niet ongerust, dat loopt wel los!Tina16/08/08
Maak je niet ongerust. Wij zijn ook de dochter van, geweest en wij zijn ook het huis uitgegaan. Je dochter komt zeker en vast op haar pootjes terecht en binnen een paar jaar zorgen ze voor oma een wolk van een baby, want dat is toch iets waar wij als moeders altijd naar uitkijken. Ik ben zelf ook gescheiden van mijn man en ben ruim 2 jaar alleen geweest. In die periode heb ik heel wat bruiloften gedaan. Als je een ruime vriendenkring hebt van alleenstaanden is het normaal dat je met een vriend mee gaat. Je hebt vast een goede vriend, die het een hele eer vindt om met een knappe vrouw als jij in de suite van haar dochter te lopen. Maak er een fijne dag van.
fiogf49gjkf0dDe mama van mijn vriend is ook alleenstaand. Zij zal met haar broer samenlopen aangezien deze ook alleen is. En zoals al gezegd is geweest, geen kat die er wat op tegen (mag) zal hebben dat je met een familielid of goede vriend naar binnen gaat. Geniet van de dag! Je gaat ze (hopelijk) maar één keer meemaken!Succes, Sarah30mei2009
amai tof zo'n mama die zo uitkijkt naar de trouw!!zowel mijn mama als mijn schoonmoeder waren niet zo enthousiast. wel op de dag zelf, maar niet op voorhand...natuurlijk kan je met iemand anders binnen gaan!succes
Ik denk dat het vaak gedaan wordt om iemand anders mee te nemen. Ik heb het al eens meegemaakt dat de zus (die single was) 'aangevuld' werd met een neef. De man of vriendin van die neef zat dan alleen in de kerk.Geen probleem dus!Veel plezier!
Ik vind ook dat dit kan.Mijn schoonzus en schoonbroer zijn beide aleen,dus mogen zij samen met hun 2 in en uit gaan en op de foto samen.Veel succes als mama van een toekomstig bruidje!Grtz sarah
Hoi Tuurlijk kan dit, ik was op de trouw van mijn broer ook alleen en de Schepen heeft mij toen naar binnen gebracht, hihi ik denk dat hij wat medelijden met me had.Veel plezier alleszins