Nu Online
Momenteel zijn er 186 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

tijd tussen eten en dessert

  8-7-2008 11:30:14
Dag allemaal,

op 13 september is het zover, dan is het eindelijk onze dag.
we zitten nu natuurlijk wat details op te vullen.
we geven een bbq, en alle mensen komen naar het gehele avondfeest.
Na de bbq volgt er een ijstaart, en wat cake en koekjesgateau.
Ik wou dat niet onmiddellijk na de bbq doen, want dan blijf je met teveel overschot omdat de magen nog te vol zijn.
Maar wat zijn de alternatieven?

- Eerst al een deel van de 'fuif' (wordt de sfeer dan niet gebroken door het dessert?), of een soort kinderfuif (met muziek voor kinderen en ouderen), maar wat dan met de openingsdans? voor of na het dessert?
- eerst wat dingen doen en dan pas dessert en dan pas fuif (en welke dingen dan? ik dacht al aan: speeches, bruidsboeket gooien, een quizje?, foto's van de vrijgezelledag laten zien...)
- niks plannen, gewoon achtergrondmuziek laten doorgaan, en rustig iedereen laten zitten en laten praten, wordt dit dan niet saai? of is dit het uitgelezen moment om aan de tafels wat te gaan praten als bruidskoppel?

Help!

Groetjes
Heidi
13/09/2008

Heidi
13-9-2008
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 1113


Dirk
14-6-2008
 Meld misbruik8-7-2008 11:38:52

fiogf49gjkf0d
Hey,

Wij hebben deze tijd gebruikt om een grappige dia-presentatie te geven en de ouders te bedanken. Nam al vlug een klein half uurtje in, genoeg om eten te laten zakken.
Ik denk ook dat eerst dansen, dan taart en terug dansen aanvatten de sfeer een beetje kan breken.

Groetjes,

Dirk



Kay
22-8-2009
 Meld misbruik8-7-2008 12:04:30

Beste Heidi,

Ikzelf zou ook nog niet met het dansfeest beginnen. Ik zou doen wat Dirk voorstelt of misschien doen enkele vrienden van jullie wel eel leuk sketch'ke over / voor jullie. Miscchien kan je is polsen en vragen of ze het dan niet willen doen.

Nog veel voorbereidingsplezier en laat iets weten wat het is geworden.

Groetjes Kay
22/08/2009



Lien
30-8-2008
 Meld misbruik8-7-2008 12:05:21

Ik zou de tijd tussen eten en dessert gebruiken voor een speechke. Misschien hebben goede vrienden of broers/zussen ook iets voorzien? En voor de rest wat bijpraten bij alle mensen. Dat zullen ze zeker leuk vinden. Mijn ervaring leert dat er niemand danst zolang den openingsdans niet is geweest! Veel plezier!

Groetjes, Lien


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...