Terug naar overzicht
fiogf49gjkf0dIk weet dat ze in Sint-Gillis (Dendermonde) bij Moernhaut (denk dat het zo geschreven is, maar ben niet zeker) trouwschoenen verkopen, en daar hebben ze ook een heel ruim assortiment van 'gewone' schoenen; dus daar zitten zeker en vast nu ook witte schoenen bij (zomerseizoen). Normaal gezien zijn het daar nu ook solden (vorig jaar heb ik daar serieuze koopjes gedaan! :-) ), maar ik weet niet of hun trouwschoenen ook in de solden staan. Misschien een klein percentje?Veel succes nog!Els
fiogf49gjkf0dMoernaut... solden enz zijn daar wel relatief hoor, alles is daar meestal zo overbetaald dat het zelfs in solden nog duur is... en over kwaliteitsspullen kan je niet spreken. 2 keer iets gekocht, 2 keer bij de 1e keer dat ik ze gebruikte (1 keer schoenen, 1 keer handtas) kapot en toen ze ze hersteld hadden moest ik voor de handtas 64€ betalen, als herstellingskost! Ga daar nooit meer, al is het dichtbij. Mijn schoentjes komen nu van bij schoenen De Bruyne, er is er eentje vlak naast Moernaut, één in Berlare en één in Zele. Vooral die in Zele heeft meestal veel keuze.
fiogf49gjkf0dHallo stephanie, als je wilt heb ik nog een paar trouwschoenen staan, maat 40.maar een aantal uur aangedaan en mag weg voor een klein prijsje.Als je ze wilt zien dan stuur je me maar een mailtje: peggy.devoogt@telenet.bemerk is van luca renzi. Hebben 170 euro gekost.
fiogf49gjkf0dHallo,In Zelzate is er "Easy Feet Shoe". Zij hebben wel heel wat schoenen en accesoires die passen bij trouwkleedjes. In vergelijking met andere winkels vallen hun prijzen ook héél goed mee.groetjes,
De mijne komen van bij Stretto op de markt in Eeklo. Twee weken geleden hadden ze nog de drie varianten. Het zijn geen echte trouwschoenen, maar mooie crèmekleurige schoenen die je nadien nog kan dragen.
fiogf49gjkf0dBedankt voor de tips, ik ga zeker nog eens kijken in Eeklo & Zelzate dit weekend!