Terug naar overzicht
Denk wel dat dit de gemiddelde prijs zal zijn hoor.Wij betalen voor bruidsboeket alleen 110 euro.groetjes
Oei, mij lijkt dit nogal veel.Ik had enkel een bruidsboeket en dit kwam op 60 euro...En het was toch een speciaal, dus niets simpel.Groetjes Annelies
Hey Annelies, En waar zijn jullie het gaan kopen? Wij zijn van regio Lier-Duffelgroetjes, Annelies
mijn bruidsboeket kostte 70 euro
hallo,ik ben eerst in een winkel gaan zien waar ze 60 euro vroegen voor een boeket rozen, niet veel speciaals met een groen blad errond, geen tralalaa want daar houden wij niet van.een beetje daarna zijn we gaan kijken bij bloemen marleentje in gent, nu heb ik een mooi boeket aaronskelken (denk dat het zo heet, witte bloemen) met groen in en een groen blad rond, voor 25 euro. Mijn vriend had een corsage met zo'n 2 bloemen en groen, mooi bijpassend voor 1,50 euro.Voor foto's mag je me mailen.Ik zou dus zeggen, kijk nog maar eens goed rond!
nog even zeggen: mijn boeket heeft een hele week heel mooi gestaan, en begint nu nog maar te verwelken, ook al heeft het eigenlijk een hele dag zonder water gezeten, overal mee naartoe genomen, en pas 's avonds in water gezet.
fiogf49gjkf0dHey Annelies,Ik ben van Lier en mijn boeket gaat hooguit 50€ kosten de corsages zijn tussen de 2€ en 2,50€. Mijn bloemist zit in Lier en vraagt de gewone prijzen. Ik ben ook bij andere gaan horen en daar vragen ze meer omdat het een bruidsboeket is. Goed rond horen, want bij veel bedrijven is het zo dat als het voor een trouw is ze direct meer vragen.Groetjes!Kimberley12/09/2008www.gertenkimberley.bruiloftsite.nl
fiogf49gjkf0dHey Annelies,Ik zou gewoon bij jullie in de buurt verschillende bleomenzaken afschuimen want iderdaar ze vragen veel meer als ze het woordt bruids... horengroetjes ELine05/09/2008
Hey Kimberly, Is het mogelijk van te zeggen welke bloemist in Lier.groetjes, Annelies