Nu Online
Momenteel zijn er 48 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

@liesbeth en dirk

7-7-2008 18:56:16
Je schreef van trouwen in oktober en net 3 weken verloofd
Nu wij zijn sinds 25/06 verloofd en trouwen op 13/09/08
Dus niets is raar
Hoever zitten jullie met de voorbereidingen verder?
Wij :
uitnodigingen morgen afhalen , bruidsjurk, dj , zaal, kleding bruidegom en 2 kleinste OK enkel voor die van 17 nog, waar we smiddags gaan eten ook ok..., ringen zijn ook gekozen en mogen we deze maand ook ophalen
We wachten nu enkel nog op collega die auto's gaat proberen te regelen en fotograaf..
En dan bruidsboeket enz enz nog
Maar op nog geen 2 weken tijd dus al veel geregeld. ook door de steun hier op het forum en daar ben ik ontzettend blij mee!!!

succes nog
wendy 13/09/08

Wendy
13-9-2008
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 322

Stefanie
20-9-2008
 Meld misbruik7-7-2008 21:08:54

Hoi Wendy,

Leuk om te horen dat alles zo vlot verloopt! Je planning schiet zo te horen goed op! Veel succes nog!

Stefanie
20-09-2008

liesbeth
11-10-2008
 Meld misbruik10-7-2008 20:05:25

Inderdaad het kan snel gaan als je jezelf er een beetje op toelegt.
Uitnodigingen is nog een beetje een punt van verschil in goesting bij ons ;-). Liesbeth haar kleedje is al gekozen, Dirk's kostuum wordt hopelijk dit weekend beslist.Zaal ligt al twee weken vast en de DJ en live-muziek ook. Dessertbuffet is beslist en bestelt, enkel menu van diner moet nog beslist worden. Locatie van receptie en diner is beslist. Moeten nog even kijken of we kunnen gaan minigolven tussen het diner en het avondfeest met de familie;-) of anders bij slecht weer naar aquatopia.
Ringen zijn ook bestelt maar wanneer ze af gaan zijn ... hebben een beetje unieke ringen vandaar. Natuurlijk ook bruidsboeket nog niet klaar maar heb wel een goed beeld van hoe het er gaat uitzien in mij hoofd. dus al bij al is er al een hele hoop beslist. Nu nog de centjes vinden ;-)

liesbeth
11-10-2008
 Meld misbruik10-7-2008 20:08:14

Toch nog even zeggen dat ... wij bijna net zoals jullie op 13/09 zouden getrouwd zijn. Maar omdat iemand in de familie toen net op vakantie was hebben we moeten uitwijken naar 11 oktober. Had anders wel leuk geweest ;-)

Dirk en Liesbeth
11-10-2008

Wendy
13-9-2008
 Meld misbruik10-7-2008 21:23:41

jammer dat het niet op dezelfde dag is zeg!!!
Minigolve of aquatopia ertussen ja is ook wel leuk , is antwerpen zeker, is niet ver van hier maarja toch tever :-)
Ja wij hebben eind deze maand de ringen, ook moeten laten maken (wit blinkend, wit mat en geel goud) Patrick zijn kostuum ook gekocht en ja enkel de fotograaf nog en we zouden gaag met kevers trouwen (vaders en Patrick gek van) maarja ik heb een site gezien maar wacht op reactie dus....
ja veel geld allemaal he pfffttttttttttttt maargoed, normaal gesproken trouw je maar 1 keer he. Voor de 2 jongste jongens ( 6 en 9) ook al klaar nu enkel de oudste nog (17) dat gaat nog wat geven.....

Succes ermeee
Wendy en Patrick
13/09/08

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...