Nu Online
Momenteel zijn er 50 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

dessertenbuffet of receptie - prijzen?

7-7-2008 17:20:45
Wij twijfelen nog of we de collega's en kenissen zouden uitnodigen op een receptie (in de namiddag) of op het dessertenbuffet + dansfeest.

Kunnen jullie me een idee geven hoeveel bij jullie het volgende ongeveer kost per persoon:
- receptie (apart, dus niet samen met de receptie voor het (volledige) avondfeest)
- dessertenbuffet en aansluitend dansfeest

Graag ook kort het type feest (bv poepchique kasteel of gezellige parochiezaal).

Bedankt!

Marie
13-6-2009
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 452

Nele
10-10-2009
 Meld misbruik7-7-2008 17:43:50

Hoi,

Wij zijn onlangs gaan kijken naar een zaal (min of meer chique denk ik, alles erop en eraan in elk geval) en dat kwam neer op ongeveer 30 euro per persoon, zowel voor de aparte middagreceptie (champagne + 9 hapjes) als voor het dansfeest (belegd broodje + dranken aan de bar).

miek
21-3-2009
 Meld misbruik7-7-2008 18:45:22

hey marie,
in de zalen waar wij geweest zijn (geen parochiezaal en geen kastelen) was t ongeveer 15 à 20 euro voor receptie (schuimwijn, geen champagne) en 35 euro voor dessertenbuffet en dranken tijdens dans!

Tineke
13-9-2008
 Meld misbruik7-7-2008 19:06:59

wij trouwen in een chique zaal...

De receptie is 24 euro voor twee uur
dessertenbuffer is 33euro van 21 tot 03uur
9 voor desserten buffet(heel de avond) en 4 euro per uur drank

hopelijk ben je er iets mee

tineke

Kelly

Meld misbruik7-7-2008 21:56:49

wij trouwen in feestzaal Rubens in Berlaar. De prijzen van de verschillende recepties en dessertenbuffetten staan op hun website (www.dekookgek.be ).

eline
5-9-2008
 Meld misbruik8-7-2008 12:19:56

Hey Marie,

Wij gingen dit eventueel ook doen.
Bij ons kost de receptie 19 euro dit is met schuimwijn en 7 hapjes voor een 2 uur durende receptie

Voor het dessertbuffet en dus ook dansfeest drankforfiat kwamen wij op 27 euro per persoon
deze mensen gingen ongeveer vanaf 22u00 aanschuiven en de prijs is tot en met 5u00
dus normaal dat het duurder is

Wij geven ons feest in een feestzaal naar mijn mening zeker niet mis.

Ik denk dat algemeen gesteld kan worden dat dessertenbuffet met avondfeest duurder is dan receptie

groetjes ELine
09/05/2008

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...