Terug naar overzicht
Wij hadden Safri Duo. Direct openen met een knaller!
Welk lied van Safri Duo?
fiogf49gjkf0dthe bongo song waarschijnlijk?die gaan wij misschien nemen voor het dessert te openen.de binnenkomst zal op het liedje 'rood' van marco borsato worden, omdat onze 'rode' draad doorheen de dag de kleur 'rood' is.GroetjesHeidi13/09/2008
fiogf49gjkf0dWij hadden 'Housewife' van Daan. Iets origineel en er was veel ambiance.Groetjes
Mijn broer is twee jaar geleden getrouwd en bij het binnenkomen van de zaal hadden ze 'Let me entertain you' van Robbie Williams gekozen. Echt een knaller om mee binnen te komen! Ik vind 'A beautiful day' van U2 een mooi nummer, dus dat wordt het waarschijnlijk bij ons.
Ik heb juist nog een leuke tip gekregen als intredelied, namelijk 'jodeljump'. Plezier en fun gegarandeerd. Zou ik dat durven? Ik vind het echt wel een heel tof nummer en ik denk dat de zaal dan direct op zijne kop staat. Alleen is de tekst niet echt toepasselijk, buiten het springen dan.Hier is de link naar het nummer:http://www.youtube.com/watch?v=Q9jU8KRzRlE (Zet uw boxen maar luid)
Wij zijn voor het binnenkomen eerder romantisch gegaan: It is you i have loved all along van Dana Glover uit Shrek. Voor het dessertenbuffet hadden we Narcotic van Liquido (daarop gaven we onze eerste kus) en dat was superambiance!Veel succes,Tania
Ik wou ook iets origineels en heb uiteindelijk gekozen voor Love Generation van Bob Sinclar.Heb het me nie beklaagd.Lien, 142 dagen getrouwd :-))
fiogf49gjkf0dSafri Duo 'Played A Live'The Theme of Falcon Crest (ook leuk)Wild Dances van Ruslana (goeie meestamper)Les Lac des Connemara van Michel Sardou (en maar zwaaien met de servietten)
Bij ons ook Bob Sinclar: Rock this party. Was tof!