Terug naar overzicht
Dit is inderdaad zo dat dit enorm kan variëren, uiteraard afhankelijk van hoe groot het boeket is, welke bloemen er inzitten en of die bloemen typisch voor het seizoen zijn of net niet.Mijn boeket zal rond de 120euro kosten, maar dan wel met orchideeën die speciaal moeten besteld worden omdat het helemaal niet de periode ervan is op dat moment, daarom dus ook iets duurder.
Hallo Ulrika,Ik heb deze week ook mijn bruidsboeket gaan kiezen en die komt op een 100 euro...Je mag wel niet vergeten dat er dan wel tal van andere dingen nog bijkomen zoals de eventuele versiering van de auto's, de bruidskindjes, een bloemetje voor de ouders en of getuigen...Wij kozen alles en betalen max. 300 euro en we zijn zeker dat alles perfect zal zijn!Hopelijk kan je hier iets mee aanvangenPS: Wij trouwen op 11 juli!Vrijdag dus al....Groeten,Els
Hallo,amai, ik schrik hier toch behoorlijk van de prijs die jullie betalen! Ik heb al bij twee bloemisten in onze buurt geïnformeerd en die spreken allbei van ongeveer 45 euro, hooguit 55 als je echt dure bloemen kiest... Voor wie uit de buurt van het Gentse komt: het gaat om bloemen Marleentje in de Dampoortstraat en bloemisterij Poelman uit de Palingstraat in Destelbergen...Groetjes,Inge
fiogf49gjkf0dik heb €50 voor mijn boeket betaald.