Nu Online
Momenteel zijn er 8 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

hemelse schrik voor laatste pasbeurt :-(

7-7-2008 10:34:03
fiogf49gjkf0d
Hey iedereen,
Ik heb het hier al eens verteld, maar ik heb nog steeds 3kg teveel op mijn weegschaal. Ik pas nog wel in mijn kleed, maar het staat mooier als die 3kg eraf zouden zijn.
Door alle stress volg ik mijn dieet wel, maar ik val weinig af. Dit weekend heb ik een corsetje gekocht, om de boel een beetje bij elkaar te houden. Ik hoop dat het een beetje effect zal hebben...
Heeft er nog iemand dit voor? Werkt zo'n corsetje/bodysuit een beetje? Mijn pasbeurt voor de retouches is nu woensdag.
Bedankt om te luisteren..
xxx
Amber
09/08/08

Amber
9-8-2008
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 358

Sofie
19-9-2009
 Meld misbruik7-7-2008 13:49:01

Als de kilo's er niet af willen : smeren die handel ! Verstevigende crème van Louis Widmer. Is geen wondermiddel, maar bij mij helpt het.
Ik ben momenteel aan t afvallen tegen volgend jaar...

En 's avonds zo weingi mogelijk nog eten en niet te laat. Bij mij is het dan dat ik mijn kilo's kwijt raak ;-)

Hoe dan ook, stralen zul je op je dag!!!

Groetjes

Sofie

debbie
10-10-2008
 Meld misbruik7-7-2008 14:27:03

fiogf49gjkf0d
hey,
ik ken je probleem bij mij gaan de kilos er ook niet af heb daar anders nooit een probleem mee gehad maar sinds mijn zwangerschap amaai.
ik heb geen corset maar een broek ik ken nu niet juist de naam maar helpt echt ik had er een gkocht om te proberen en ik kreeg direct commentaar van amai nu begin je toch echt je model terug te krijgen en dus ja die werkt en het leuke is je ziet er niks van dat ik die aan heb zelfs als ik op mijn hukken zit wat veel gebeurt met onze kindjes tekent ze niks af.
goed he.
dus je bent niet alleen en je zal zeker stralen
groetjes
debbie

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...