Nu Online
Momenteel zijn er 75 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

versiering zaal

  27-4-2005 18:32:10
Beste mensen,

na lang twijfelen hebben we uiteindelijk besloten om onze feestzaal te versieren in het thema zee, strand, (huwelijks)boot, ...

We hebben al wel een paar ideeën, maar misschien zijn er onder jullie met nog meer tips of zijn er zelfs mensen die ook dit thema hebben gebruikt.

Alle ideetjes zijn welkom en alvast bedankt.

Carlo (93 dagen)

Carlo

Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 586


Valerie
3-9-2005
 Meld misbruik27-4-2005 19:03:49

Hallo,

Wij hebben op elke tafel een doorzichtig potje staan met strandzand in en schelpjes en een groot theelicht in lichtblauw. Op onze tafel zal een grote vaas staan met zand en een stompkaars in. Misschien kun je ergens ook iets in de vorm van een vis maken. Menukaart bijv? Of als aanduiding voor de tafels gebruiken. Per tafel een soort vis. Aan de ingang schelpjes als loper gebruiken. Dan heb je er natuurlijk wel veel nodig. Balonnen ophangen met een raffialintje aan met weeral een schelpje aan vast. Als bedankingsgeschenkje een doosje met een schelpje in waarop bedankt staat en je geschenkje en een kaartje aan vasthechten in de vorm van een zeester? Iets met zeepaardjes?

Succes hé
groetjes
Valerie



Veerle
8-7-2006
 Meld misbruik27-4-2005 21:53:53

Je hebt zelfs taarttoppers in de vorm van zeesterren!

Waar je ze kan krijgen, dat is iets anders, dat zou ik eens moeten checken...


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...