Nu Online
Momenteel zijn er 64 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

start als getrouwde vrouw !!!

  7-7-2008 1:31:34
hallo toekomstige bruidjes,
Voor mij zit het er reeds op, wat een zalige dag was het alleen jammer dat die zo vlug voorbij is! Onze trouw was een groot sucses, iedereen was tevreden (allee, alleen mijn schoonmoeder heeft het voor een stuk kapot gemaakt maar hier ga ik verder niet over uitweiden, haar willen we nooit meer te zien!!!) Mijn echtgenoot en ik samen met onze twee kinderen straalde die dag en wij zijn nu de gelukkigste mensen van allemaal. Ik zou zeggen GENIET ERVAN en loopt er iets mis blijf er vooral niet verder over tobben, wij hebben dat ook niet gedaan. Het belangrijkste die dag ben jij en de bruidegom!!!!!!!!!!!!!!
Groetjes Mariska

mariska
4-7-2008
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 739


Wendy
14-8-2008
 Meld misbruik7-7-2008 8:21:23

Ik ben heel blij dat jullie dag super verlopen is.... ook wij zijn nu al een beetje bang dat mijn schoonmoeder de boel een beetje zal verpesten. Familiefeestjes zijn voor haar ook altijd DE ideale moment om haar 'hartje eens te luchten' want zo noemt zij dat... in werkelijkheid boort ze iedereen de grond in met opmerkingen en beschuldigingen van zelfs jaaaaaren geleden.
We hebben ons al voorgenomen ons er die dag niet druk in te maken, en haar gewoon te negeren als het moet... maar als ik dit lees, kruipt me de angst toch wel een beetje in het lijf.

Maar, ik ben heel blij voor jullie dat jullie toch nog kunnen zeggen dat het de mooiste dag uit jullie leven was :-)

Veel success nog!

Groetjes,

Wendy
14/08/2008



Amber
9-8-2008
 Meld misbruik7-7-2008 10:35:40

Van harte proficiat gewenst!!!
xxx
Amber
09/08/08


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...