Nu Online
Momenteel zijn er 52 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Drankje aanbieden 's morgens vroeg ?

6-7-2008 19:20:39
Ik dacht dat het de gewoonte was om na aankomst bij de bruid een korte drink te houden alvorens naar de burgerljke trouw te vertrekken. Nu, ik ga mijn bruid oppikken iets na 9h30... maar kan je je gevolg op dat uur van de dag al champagne serveren... niets geven lijkt me ook maar raar... koffie dan maar ? Wie heeft raad ?

Geert
26-7-2008
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 450

Vicky
3-10-2008
 Meld misbruik6-7-2008 19:41:39

Hoi Geert,

Mijn ventje komt naar mij om 13u30 en wij geven dus champagne en fruitsap. Bij een zeer goede vriendin van mij was het 's morgens om 10u.Zij hadden champagne, fruitsap en koffie voorzien. (de meeste mensen hebben toen champagne gedronken)

Groetjes,
Vicky (03/10/2008)

Ann
30-8-2008
 Meld misbruik6-7-2008 20:18:23

hey!

bij ons gaat iedereen tegen 10u komen en wij denken toch ook champagne aan te bieden.
Ikzelf vind het daar ook te vroeg voor, maar diegenen die er wel zin in hebben kunnen dan gezellig een glaasje drinken.

Ann

stephanie
23-8-2008
 Meld misbruik7-7-2008 8:06:12

Dag Geert

Bij ons begint de dag ook heel vroeg, mijn verloofde zal tegen 9u bij ons zijn. Wij geven koffie met mini-ontbijtkoeken erbij. Gezien wij voor een limousine gekozen hebben als vervoer voor ons en onze ouders hebben we wel champagne voorzien in de wagen na de mis.

Groetjes
Stephanie

Katrien
18-8-2007
 Meld misbruik7-7-2008 10:04:52

Hoi,

Mijn man kwam mij om 10 uur afhalen en mijn ouders hadden champagne, witte wijn, fruitsap en koffie voorzien. En wat toostjes.
Zelf vond ik het toch ook wel fijn om ff een glaasje champagne te kunnen drinken, al was het maar voor de spanning wat te minderen.

Groetjes en good luck!
Katrien
www.dirkenkatrien.bruiloftsite.nl

Kim
2-5-2008
 Meld misbruik7-7-2008 11:29:11

ik vond het ook erg vreemd om al om 9u champagne aan te bieden maar ik moet zeggen dat die flessen eerder op waren dan de fruitsap :). De dag zelf voelt het helemaal niet vreemd om al een glaasje te drinken! Er bestaat immers ook zoiets als champagne-ontbijt, é.
Doen zou ik dus zeggen ;).
groetjes
Kim

sylvia
9-5-2009
 Meld misbruik7-7-2008 12:47:26

hallo,
wij drinken zelf vrijwel nooit alcohol en houden ook helemaal niet van een zuipgelage mijn schat krijgt het daar volledig van op zijn heupen als mensen te veel drinken laat staan van ´s morgensvroeg al. Daarom hebben we gekozen voor een alcoholvrije toost en fruitsap,(zero van Stassen in 2 soorsten en heel lekker vooral de rode) het is niet dat we geen geld willen uitgeven aan champagne maar het is perslot onze dag en dan doen we waar wij ons goed bij voelen ´s avonds bij het diner is er uiteraard wel wijn maar overdag niet bovendien rijden enkele zelf met de auto en van persoon tot persoon kan het ook na 1 glas al positief zijn en dat willen wij liever ook niet op ons geweten hebben.
minikoffiekoekjes met koffie vindt ook wel grappig.
groetjes sylvia

natacha
18-10-2008
 Meld misbruik7-7-2008 13:13:03

eender wat je geeft kijk je best voor licht gekleurde dranken voor het geval iemand zou morsen die vlek zie je dan minder en idem als je broodjes zou geven ook de servietten zou ik in het wit nemen want als je met een vochtig gekleurde serviet iets op een licht bloesje wil uitdeppen heb je meestal nog een vlek van het kleur van de serviet dus ik zou rode wijn -kipcurry- en donkere servietten mijden je moet nl nog je hele dag mooi en proper doorbrengen groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...