Nu Online
Momenteel zijn er 81 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

cadeautip vergeten op uitnodiging

6-7-2008 14:07:19
hallo,
graag jullie mening onze uitnodigingen zijn gemaakt maar we zijn de cadeau tip vergeten erop zetten .we hadden rekeningnummer en omslagje ...
hebben jullie tips om het eventueel op te lossen .klein apart kaartje ??

patricia
3-10-2008
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 662

LEEN
6-9-2008
 Meld misbruik6-7-2008 14:10:34

hoeft er niet perse op, mensen zullen wel een envelopje meenemen dan

Annemarijn

Meld misbruik6-7-2008 14:55:48

Wij doen met opzet geen kadotip op de uitnodiging, mijn moeder vindt het absoluut niet kunnen om geld te vragen op de uitnodiging. Dus dat respecteren wij. Als ze vragen wat we willen hebben dan zullen we dit wel zeggen.

Groetjes

Patricia
14-2-2009
 Meld misbruik7-7-2008 7:57:35

misschien veel werk om dit op te lossen, maar je zou eventueel een huwelijkssite kunnen maken waarop je extra info zet, zoals cadeautips...? En dat kan je via een mailtje laten weten he?

Kim
2-5-2008
 Meld misbruik7-7-2008 11:34:30

fiogf49gjkf0d
gewoon zo laten, mensen brengen dan wel een envelop mee of leggen samen voor een cadeau waarvoor ze bij jullie polsen wat jullie leuk zouden vinden. Mailtje of kaartje voor nazenden vind ik erover, niet?

groetjes
Kim

vanessa
20-6-2008
 Meld misbruik8-7-2008 7:00:51

hallo
ik was dit ook vergeten en heb dat nog kunnen laten bijdrukken, ik moest gewoon nog eens drukkosten betalen, maar dat had ik ervoor over, want een vriendin van mij had ook geen envelop gezet en kreeg massaal bongo bonnen en manden met drank op haar huwelijk,

18 dagen gelukkig getrouwd

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...