Nu Online
Momenteel zijn er 157 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

tweede en derde dans

  5-7-2008 18:12:25
Hey trouwertjes,

Nog een laatste vraagje (denk ik) eer het onze beurt is. Wat kiezen jullie als tweede en derde dans (ouders zijn gescheiden, en dus doen we er ééntje extra). Dit weten we nog steeds niet en we moeten het nu stilaan toch wel weten. Zou dinsdag naar de DJ willen bellen om alles door te geven.
Hebben jullie mss ideetjes?

Alvast bedankt!
Joke
12-07-08

joke
12-7-2008
Meld misbruik



Reacties: 1 | Gelezen: 1000


Chris
6-6-2009
 Meld misbruik7-7-2008 15:51:36

fiogf49gjkf0d
Hey,

Wij hebben ook dat "probleem". De ouders van mijn vriend zijn gescheiden, de mijne gelukkig niet. Maar om te voorkomen dat we moet blijven wisselen lossen wij het gewoon anders op. Na onze openingsdans nodigen wij de volledige suite uit voor de tweede dans. 't Komt uit dat het allemaal koppels zijn. En de dans met mijn vader die doe ik wel in de loop van de avond. Kansen genoeg.

Groetjes Chris


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...