Nu Online
Momenteel zijn er 81 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

toch iets verkeerd op proefdruk en niet gelezen

4-7-2008 23:20:12
fiogf49gjkf0d
hallo, ik zit hier bijna met tranen in mijn ogen. We hebben vandaag de proefdruk ontvangen en na een aanpassing aan naam en rekeningnummer toch iets niet goed gelezen.
Er staat "Patrick en wendy nodigen u graag uit op de receptie die zij geven ter gelegenheid van hun huwelijk. Kom dan om op 13 september 2008 voor een hapje en drankje naar ....

Maar er moest staan, wil je dit geluk met ons delen kom dan.....

Geen weg terug meer want we mogen ze morgen normaal al ophalen vanaf 10u !!!
Heb persoon net nog mail verstuurd als ze nog niet gedrukt zijn te wachten enja indien wel geen probleem...

Kan het eerste toch doorgaan of staat dat helemaal niet....

Ik kan wel vloeken

een verdrietige aanstaande bruid
wendy
13/09/08

Wendy
13-9-2008
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 375

Katleen
6-9-2008
 Meld misbruik5-7-2008 9:57:09

Hey Wendy,

Zit er maar niet te veel mee in. Als je het niet weet past het zo ook hoor!

Kop op! Katleen

Matthias
6-9-2008
 Meld misbruik5-7-2008 15:26:27

Valt echt op hoor, niet mee inzitten !

matjas.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...