Nu Online
Momenteel zijn er 176 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Het is zover!!!!!!!!!!!!!!

  4-7-2008 22:22:11
Beste bruidjes en bruidegommen,

Wat ga ik het missen om hier op het forum te zitten...
Morgen is het eindelijk onze dag. Er zijn op het laatste moment nog enkele dingen fout gelopen.. Maar ik hoop dat voor morgen alles goed zit.
Als nu de weergoden ook maar een beetje meespelen..
Pffff... ik ga het allemaal zo missen en ben bang van in een zwart gat te vallen. Dat klinkt misschien overdreven maar als je zo intens bent bezig geweest met de voorbereidingen.....


Maar wat ik eigenlijk wou zeggen:
Aan iedereen hier: dankjewel!!

Lieselot

Lieselot
5-7-2008
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1042


debbie
10-10-2008
 Meld misbruik4-7-2008 22:35:14

fiogf49gjkf0d
hey,
geniet morgen van jullie dag want heb hier al heel dikwijls gehoord dat het zo voorbij is.
laat als op jullie afkomen en jullie zullen vast wel stralen.
kom zeker ook nog een keertje langs om verslag uit te brengen en misschien kan je ons ook nog wat tips geven achteraf, dan val je zeker niet in een zwart gat want hier zijn altijd vragen genoeg.
veel succes morgen!!!!
groetjes
debbie



sylvia
9-5-2009
 Meld misbruik4-7-2008 22:45:23

Geniet er enorm van morgen!!!

we wachten allemaal op je verslag en je bent zeker altijd welkom met tips.

groetjes sylvia



Mario
23-8-2008
 Meld misbruik5-7-2008 12:17:56

Hallo,

Alvast van harte gefeliciteerd en.....buiten is het momenteel prachtig weer, dus jullie genieten er zeker van jullie droom-dag!!!!
Ik ben ook bang om in een zwart gat te vallen, want we hebben ook alles zelf gedaan en gemaakt....ik ben benieuwd....graag een vervolg aan jullie "huwelijksverhaal".

Groeten en nogmaals PROFICIAT!!!

Monique&Mario
23/08/08
www.mario-monique.be





Els

 Meld misbruik5-7-2008 12:36:11

Hey meid!

Alvast een dikke proficiat!

Je blijft hier nog altijd welkom met goede raad... want dat kunnen we nog allemaal gebruiken!

Geniet er lekker van en breng zeker een verslagje uit...

Groetjes,
Els

www.elsenphilip.bruiloftsite.nl



Kim
28-3-2009
 Meld misbruik5-7-2008 16:11:50

Hoi Lieselot

Een dikke proficiat en je blijft toch gewoon langs komen zo vaak je wilt op het forum. Goeie raad is goud waard!
Ben al benieuwd naar je verslagje!
Groetjes
Kim


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...