Nu Online
Momenteel zijn er 67 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

MEXICO

4-7-2008 15:31:42
fiogf49gjkf0d
Hoi iedereen, wij zouden de laatste twee weken van september of begin oktober op huwelijksreis willen gaan naar Mexico of Dominicaanse. Nu, ik weet dat het die periode het zogenaamde "orkaansezioen" is, maar zijn er mensen die ervaring hebben met deze bestemming in die periode? Heb je daar echt zooooo veel last van? En regent het dan echt elke dag? Wij zouden een tiental dagen willen gaan...

Groetjes...

Ans
8-8-2009
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 463

Cindy
13-6-2009
 Meld misbruik4-7-2008 16:11:38

fiogf49gjkf0d
Beste Ans,

Dit valt te bezien, ik heb al mensen gehad die gedurende 2 weken stralend weer hadden die periode en die dus volop hebben kunnen genieten, maar ik heb ook al mensen gehad die in Mexico 10 dagen geëvacueerd waren in hun hotel, dus die hebben een heel erg teleurstellende honeymoon gehad.
't is je eigen keuze natuurlijk, wij raden het eerlijk gezegd de mensen eerder af.
Maar zoals ik al zei, wij hebben evengoed al klanten gehad die er totaal geen last van hebben gehad...
groetjes

Cindy

Nathalie
27-6-2009
 Meld misbruik4-7-2008 16:41:47

fiogf49gjkf0d
Dag Ans,

ik ben zelf naar mexico geweest dit jaar, het is een prachtig land. wij zijn eind mei geweest, wat net op de rand is van regenseizoen met orkanen dat in juni begint.
toen wij daar waren was er een orkaan in florida, wat voor ons resulteerde in 3 dagen tropische storm met donkere lucht, vele regenbuien en hard wind. nu 3 dagen op 16 vond ik niet zo erg maar ik was ok wel blij toen het beter werd. ik zou het voor mijn huwelijksreis volgend jaar wel niet riskeren.

Dorien
4-10-2008
 Meld misbruik4-7-2008 18:13:33

fiogf49gjkf0d
Dag Ans,

Wij trouwen op 4 oktober en vertrekken op 6 oktober voor 12 dagen naar Mexico.
Mijn toekomstige schoonouders gaan al 5 jaar lang elk jaar in september naar de Dominicaanse Republiek en hebben nog maar 1x een tropsiche storm meegemaakt.

Volgens de mensen van ons reisbureau moeten we hier niet van wakker liggen.

groetjes,
Dorien

Charlotte
19-9-2008
 Meld misbruik4-7-2008 21:19:19

fiogf49gjkf0d
Wij zijn vorig jaar september naar Mexico geweest. Het hangt er idd van af, je moet wat geluk hebben. Onze 1ste week niets van gemerkt, 2de week heeft het wel dagelijs geregend mr dat zijn dan buitjes die 5min duren en meer voor verfrissing zorgen dan last. We vonden het alleszins fantastisch, zelfs een beetje ons hart verloren aan het land. De 1ste week hebben we een tour gedaan met Thomas Cook (Chitzen Itza enzo bezocht), 2de week strandvakantie in Playa del Carmen. En als ik je een hotel mag aanraden: Iberostar Quetzal! Wat een fantastisch hotel!
Eventuele vragen mag je altijd doormailen, Butstraenc@hotmail.com
Groetjes

katrien
24-1-2009
 Meld misbruik4-7-2008 21:53:57

toch maar even oppassen hoor. Men nicht trouwde vijf jaar geleden. en is daar ook op huwelijksreis geweest eerste twee dagen prachtig weer dan kwamen er berichten binnen dat er een grote orkaan onderweg was en hebben ze samen met de andere hotelgasten planken tegen de ramen getimmerd en alles van tuinstoelen en zo binnengezet hier hebben ze twee dagen mee bezig geweest tot de orkaan kwam. Geen elektriciteit meer dus ook geen telefoon (haar ouders waren verschrikkelijk ongerust)zwembad lag vol met puin en heel veel schade gelukkig niet zo veel gewonden enkel lichtgewond. Daarna met al de hotelgasten alleszo snel mogelijk weer opgekuisd om toch nog maar even te kunnen genieten van de vakantie want als ze op de hulp van het hotelpersoneel moesten wachten hadden ze niets meer gehad aan hun vakantie. sommige hotelkamers waren echt onbewoonbaar en die hotelgasten zijn overgebracht naar andere hotels die minder schade hadden. Maar uiteindelijk is het echt toeval. In een ander land kan er ook iets gebeuren he. gewoon niet te veel aan deken en van elkaar genieten zelfs al sta je binnenkort plankjes te timmeren.

Sylvie

Meld misbruik15-7-2008 13:00:42

Hey Ans,

K zou er mij persoonlijk niet veel van aantrekken. Je moet gewoon geluk hebben,
als je een exotische bestemming wil aandoen in onze zomerperiode zit je namelijk met het probleem dat het daar regenseizoen en/of orkaanseizoen is. Wij gaan naar Jamaica en hebben ook dat probleem, maar 'k trek er mij niets van aan het is altijd m'n droom geweest om op huwelijksreis naar daar te gaan en niets kan mij daarvoor tegenhouden. Gewoon, fingers crossed en hopen dat we geluk hebben.
Een paar jaar geleden zijn wij naar Mexico geweest in juli, wat ook regenseizoen was daar, maar van de regen hebben wij niet veel gemerkt, als 't regende, waren dat hevige buien, maar duurde maximum 5 minuten en dan was er weer stralende zon.
Na een half uurtje was alles droog en kon je weer in je bikini op het strand liggen.
K zou zeggen, als dit jullie droomhuwelijksreis is, doe dit dan gewoon!

Groetjes,

Sylvie

PS: een echte aanrader is 'hotel RIU Tequila', is echt de max, alles erop en eraan en wordt zelfs uitgebaat door een Belg, van Oostende

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...