Nu Online
Momenteel zijn er 210 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Tanning

4-7-2008 15:17:10
fiogf49gjkf0d
Dag bruidjes,

Ik ben zwanger en binnen 43 dagen trouw ik, nu zou ik toch echt wel graag een kleurjte hebben tegen dan, want zo wit als nu heb ik nog nooit gezien... Zonnebank is niet echt aan te raden , dus zou ik graag me laten bruin spuiten, wie van jullie heeft hier ervaring mee en kan mij een goei adreske bezorgen, ben van antwerpen...

groetjes
Sylvia
16/08/2008

Sylvia
16-8-2008
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 1064

sylvia
9-5-2009
 Meld misbruik4-7-2008 16:14:44

fiogf49gjkf0d
Ra Beauty (Crystal Clear Skincare)
Kasteeldreef 133,
2970 Schilde

zitten ook op internet maar moet je dan even googlen.
ik ben er nog niet geweest maar een vriendin en da zag er heel goed uit.
groetjes sylvia

sylvia
9-5-2009
 Meld misbruik4-7-2008 16:14:46

Ra Beauty (Crystal Clear Skincare)
Kasteeldreef 133,
2970 Schilde

zitten ook op internet maar moet je dan even googlen.
ik ben er nog niet geweest maar een vriendin en da zag er heel goed uit.
groetjes sylvia

Annelies

Meld misbruik4-7-2008 19:14:23

fiogf49gjkf0d
Zo gezond is die tanning ook niet vrees ik voor je kindje, er bestaan ook de gewone bodymilk met zelfbruinende effecten bvb van Nivea... misschien een idee...

Sofie
23-5-2008
 Meld misbruik5-7-2008 1:02:47

Hallo,

Ik kan je alleen maar de tip geven om daarmee op te letten! Die bruining gaat af op je kleedje... Zou zo'n zonde zijn dat het niet meer afgaat...
De bruinen zonder zon - crème van Nivea is inderdaad goed, maar die smeer je best op plaatsen die niet bedekt worden door je kleed, zodat het ook niet afgaat, en best de avond (of twee avonden) voordien insmeren.

Groetjes
Sofie

carolien
26-7-2008
 Meld misbruik5-7-2008 14:48:01

hela,

ik ben ook zwanger en trouw binnen 3 weken, eerst had ik ook graag een kleurtje, maar uiteindelijk ga ik toch gewoon zoals iok nu ben, ons kindje komt nu op de eerste plaats..

Veel succes met wat je ook beslist

Mensch

Meld misbruik6-7-2008 14:28:55

Hey
zou er inderdaad mee oppassen, ik was vorig jaar zwanger toen mijn broer ging trouwen. Ik heb toen aan de gynaecoloog gevraagd of dat een goed idee zou zijn om van die zelfbruinende crème te gebruiken en hij raadde mij dit af! Zo'n crèmes dringen via de huid binnen en kunnen voor een reactie zorgen. Hij vond het zelfs beter van beperkt onder de zonnebank te gaan(heb ik ook niet gedaan) ofwel gewoon in het zonnetje gaan liggen(maar niet verbranden!). Ik zei dat ik gelezen had dat dit niet goed was voor de baby, owv het opwarmen. Maar daar maakte hij geen punt van, dus van toen af als het zonnetje scheen heb ik mij beperkt aan de zon blootgesteld. Ben toch nog een beetje gebruind toen. Mijn dochtertje is 10 maand, er ze heeft er toch niks aan overgehouden! Dus verantwoord zonnen kan blijkbaar!
Veel plezier!
Hilde

Kaatje
23-5-2009
 Meld misbruik7-7-2008 13:34:28

Hoi,

Ik zou ook wat opletten maar zoals Mench hieronder al wist te vertellen mag je wel zonnen als je zwanger bent.
Ik ben een echte zonneklopper, dus was dit ook één van mijn eerste vragen aan de gyneacoloog: "Mag ik echt niet zonnen?"
Die wist me te vertellen dat dit echter wel mocht en zeker geen kwaad kon zolang je je buik bedenkt. Ik draag meestal een bikini maar heb me toen een badpak gekocht en soms in bikini gelegen maar met een handdoek of iets op mijn buik zodat die zeker geen zon zag!

Die crèmes zijn ook een middel maar ik zou ook eens navragen aan de gyneacoloog.
Hou er wel rekening mee dat je die iedere dag moet opsmeren, enkele weken aan een stuk. Van 1 keer een dag of 2 voor je trouwt, zal er niets van te zien zijn. Maar het staat ook op de verpakking hoor dat je dagelijks moet smeren en zeker goed verdelen, een vriendin van mij was een beetje in plekken op de plaatsen waar ze er niet goed aankon.

Veel succes,
Kaat

23/05/2009

eline
5-9-2008
 Meld misbruik8-7-2008 8:55:25

Hey Sylvia,

Proficiat met de zwangerschap

Inderdaad eens informeren naar die bodymilks bij de gyneacoloog.
En wat Kaatje zegt de een beetje in plekken waar je niet goed aan kunt, nou das rap opgelost ge laat u insmeren door uw ventje en dan komt ge da niet tegen en daarvoor een goe doucheke da doet wonderen.

groetjes ELine
05/09/2008

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...