Terug naar overzicht
fiogf49gjkf0dHoi SylviaIk had tule en organza bij AVA en op de markt.SuccesHilde
fiogf49gjkf0dHallo, inderdaad ook wel op de markt als er een stoffenkraam staat, maar ook bij de veritas hebben ze tule.en elke stoffenwinkel natuurlijk ook bv. limb(U)(a)tex in elke grotere stad.Voor organza hetzelfde.groetjes sylvia
fiogf49gjkf0dHoi,Ik weet niet of iemand het Panhuis in Maastricht kent maar daar hebben ze hele goedkope Tule, veel goedkoper als in de Ava.GroetjesKim02/08/08
fiogf49gjkf0dZe verkopen dat bij Veritas gewoon aan de meter. De prijs ken ik niet van buiten maar dat valt wel mee hoor.groetjes, Katleen
fiogf49gjkf0dHallo, Als je in de buurt van een grote stad woont, kan je in Marokkaanse stoffenwinksels gaan kijken, bv de sleepstraat in Gent of de Brabantstraat in brussel. Daar vindt je tule voor 2 of 3 euro per meter, spotgoedkoop!
fiogf49gjkf0dhallo,je kan dit ook vragen in de bruidswinkel. In de bruidswinkel waar ik mijn kleedje heb gehaald, moeten ze regelmatig tule uit de onderrokken halen, en die geven ze dan gewoon mee aan bruidjes voor in de wagens...groetjes
In Gent kost de tule inderdaad 2 euro per meter (1.5 meter breed) in de Sleepstraat. Ben er vorige week voor gaan kijken...
wij kochten dit gewoon bij de AVA!
heb mijn tule op de stoffenbeurs gekocht. 0.50€ per meter. belachelijk goedkoop. daarna gebruik je het niet meer.