Nu Online
Momenteel zijn er 48 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

de 100 gepasseerd

4-7-2008 14:04:36
fiogf49gjkf0d
hey hey,
zonder ik het goed en wel besef zijn we de 100 gepasseerd vandaag nog 98 dagen te gaan.
soms lijkt het nog zover weg maar op andere keren gaat het precies te vlug zeker als ik denk wat er allemaal nog moet gebeuren.
hoever staan jullie met jullie voorbereidingen?
groetjes
debbie

debbie
10-10-2008
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 370

kimmy
11-10-2008
 Meld misbruik4-7-2008 15:26:35

fiogf49gjkf0d
dag debbie
ik zag juist dat ik de 100 ook ben gepasseerd nu vind ik wel dat het snel gaat en moet nog zoveel doen.
IK moet mijn schoenen nog en nog heel veel envelope schrijven voor de uitnodigingen. hOe ver zit jij al?
groetjes kimmy

wendy
27-9-2008
 Meld misbruik4-7-2008 16:14:43

fiogf49gjkf0d
hallo debby,
bij mij nog 85 dagen op de teller.
alles is geregeld en ligt vast. uitnodigingen zijn klaar juist nog de adressen schrijven.
verder ben ik nu aant zoeken achter decoratiemateriaal voor ons zaaltje en moet mn ventje nog achter zijn kostuum.
ik tel ook af ....het begint nu toch wel lang te duren . zo lang uitkijken naar die éné dag die zo voorbij is.
succes

sarah
18-7-2008
 Meld misbruik4-7-2008 17:20:01

fiogf49gjkf0d
De dag dat ik de honderd passerde leek het ook een eeuwigheid te duren,maar geloof me,eens je aan de 70 voorbij bent gaat het snel,mijn teller staat nu op 14 dagen!!!!

Grtz sarah

Inge
27-9-2008
 Meld misbruik4-7-2008 20:44:18

Wij hebben ook nog 85 dagen te gaan, en nog zo veel te doen...
* Uitnodigingen zijn we aan bezig, we wachten op een prijs van de drukker.
* Ringen kiezen is moeilijker dan gedacht, daar zijn we ook nog niet uit
* We zijn in gedachten al naar 101 plaatsen op huwelijksreis geweest, maar nog niks beslist
* Misboekjes moeten we nog helemaal aan beginnen
* En nog vele kleine dingen vrees ik, toch heb ik het gevoel dat we goed bezig zijn, al is het elke dag werken, maar geestig werken ;-)
Al bij al is 5 maanden toch kort om alles geregeld te krijgen, nu pas begrijp ik mensen die ervoor kiezen een jaar op voorhand te beginnen.
Groetjes
Inge

Gerlinde
2-8-2008
 Meld misbruik4-7-2008 23:07:41

fiogf49gjkf0d
Hey,

Vanaf nu zal het écht snel gaan!
Bij ons is dat ook zo. Een tijdje geleden de kaap van de honderd en nu nog 29 dagen!

Groetjes en veel succes!

liesbeth
11-10-2008
 Meld misbruik5-7-2008 1:34:01

Als ik dit bericht intyp staan er voor ons ook nog 98 dagen op de teller. Ik krijg best de kriebeltjes van ;-)
De meeste details zij in orde. We moeten enkel nog beslissen wat we geven tijdens receptie en diner, de menu dus, en waar we die laten doorgaan. En dan de gasten ... om de kosten toch een beejte onder controle te houden gaan we toch enkele mensen van het avondfeest naar de receptie moeten doorchuiven. En als we echt iedereen die we ooit zin tegengekomen en die we apprecieren op ons feest willen ... we zaten nu al aan een gastenlijst van 300 personen :s

Dirk en Liesbeth
11/10/2008

Mario
23-8-2008
 Meld misbruik5-7-2008 11:42:15

Hallo,

Bij ons staan er nog 49 dagen op de teller....wat gaat de tijd toch snel!!!
De misboekjes zijn zo goed als af, onze ringen en de huwelijkskaars hebben we ondertussen ook en vrijdag moeten we onze outfits gaan passen.
Volgende week gaan we "proeven" in de feestzaal en dan beslissen we wat we gaan eten, dan kunnen we de menu's voor op tafel ook maken.
De bevestigingen op de uitnodiging komen ook stilaan binnen....en zo zal het heel snel 23 augustus zijn, hé....

Groeten,
Mario&Monique
www.mario-monique.be

Kelly
10-10-2008
 Meld misbruik6-7-2008 13:39:44

Wij trouwen op dezelfde dag als jullie Debbie. Ondertussen nog 96 dagen. Spannend! Ik was eigenlijk geschrokken, want had het niet door dat we de kaap van 100 voorbij waren.

Groetjes,
Kelly

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...