Terug naar overzicht
fiogf49gjkf0dHallo,wij hebben dezelfde vraag... Mijn vriend heeft zelf een (onafhankelijke) garage van Audi en Volkswagen maar het is dus blijkbaar niet gemakkelijk om er een aantal te vinden. Hij gaat nu eens bellen naar een aantal officiele agentschappen in de buurt waar hij contacten mee heeft maar ik vrees er een beetje voor... We zouden er minstens 5 moeten hebben tegen 25/04/2009.groetjes, Sylvia
fiogf49gjkf0dHallo Evelien en naamgenoot,je kan ook auto´s huren bv. bij Hertz dit zijn verhuurcentra waar je een auto huurt net als op vakantie, als je daar eens gaat informeren en verteld waarom het moet dienen kan je geluk hebben dat je allemaal dezelfde hebt plas deze auto´s zijn allemaal nieuw naja er staan nog niet zoveel km op dus redelijk nieuw, bovendien kan het zijn dat ze auto´s laten overkomen van een groter filiaal(luchthaven)een vriendin van mij is zo getouwd in de laatste nieuwe bmw echt serieus knappen bak veel mensen hadden die tot dan toe noch niet gezien omdat dat model juist uit was.je moet natuurlijk wel zien voor bestuurders.dus misschien is dat een optie.ik weet wel niet of ze overal audi hebben maar gewoon eens navragen, van bmw en mercedes ben ik zeker.ze hebben ook een 3-6-9uur formule om de auto´s terug te brengen dan is het goedkoper.groetjes sylvia
Via vrienden, kennissen, collega's of familie? Bij ons zijn het Audi's van familie, jammergenoeg niet allemaal dezelfde maar ja... De onze is een Audi A6.
Hallo EvelienWij zijn gisteren getrouwd en onze suite bestond ook uit allemaal audi's.Maar het was tot het laatste moment spannend... Wij hadden mensen gevraagd via het internet. (een forum)We hadden 6 wagens voorzien. De laatste week voor onze trouw hadden nog 3 personen afgebeld... Eéntje van hen had een ongeluk gehad, de andere 2... konden ineens niet meer...! Dus de dag voor ons huwelijk zijn we nog op zoek moeten gaan naar een auto... Spannende tijden hoor! Uiteindelijk is alles in orde gekomen!!! En het was prachtig! Allemaal audi's is magnifiek!Als je interesse zou hebben, mijn man(ja ik mag sinds gisteren man zeggen :-) ) heeft een witte audi A4 break. Je laat maar iets weten als je dat ziet zitten!Groetjes en veel succes met de voorbereidingen!Annelies