Terug naar overzicht
fiogf49gjkf0dCheck je mail! Hopen teksten en twee volledige misboekjes naar jou gestuurd. Veel succes!Karen
fiogf49gjkf0dhela,heb je ook vanalles doorgemaild,groetjes
fiogf49gjkf0dDag Wendy,wij trouwen 20/09/08 en zijn ook nog niet aan het misboekje begonnen... Het wordt dus ook dringend tijd. Zou je die ook even naar mij willen doorsturen? bolsevy@yahoo.comBedanktEvy
fiogf49gjkf0dZou je deze ook aan mij kunnen bezorgen?Alvast bedankt!peter.joosen2@telenet.begroetjes,eveline
fiogf49gjkf0dDag Wendy,Ik ben blij dat jij die vraag nog eens gesteld hebt, want ik durfde het haast niet meer te vragen.. Zou jij alsjeblief zo ongelofelijk vriendelijk willen zijn om dat ook eens nr mij door te sturen?????Alvast bedanktVeel succes verder.Groetjes Carolinee-mailadres is carolinecompagnie@hotmail.com
fiogf49gjkf0dals 't niet teveel moeite is, ook voor mij graag een exemplaar: liesbetquintiens@hotmail.comDank u!
fiogf49gjkf0dNiet te veel panikeren, wij trouwen begin augustus en zijn er vorige week mee begonnen. Eens je je eraanzet gaat het rap.Succes!
fiogf49gjkf0dHi,Ik moet er ook nog aan beginnen maar heb geen idee hoe eraan te beginnen laat staan hoe het er uit ziet. Zou iemand ze ook naar mij kunnen doormailen.Ik trouw 17/07/2008, ben dus nog vroeg maar jaMercikes!
fiogf49gjkf0dOeps emailadres vergeten te vermelden, is lieselotverdin@hotmail.com
fiogf49gjkf0dHoi, ik durf het bijna niet vragen maar ik zou ook echt graag een voorbeeld kirjgen want weet echt niet hoe ik eraan moet beginnen.e-mailadres is kirby_vandenbrande@hotmail.comAlvast hartelijk bedankt.kirby
dank je heb alles prima ontvangen .heb er echt iets aan supp xxx wendy