Terug naar overzicht
fiogf49gjkf0dHallo Vanessa,Proficiat met jullie komende huwelijk.Jullie site ziet er alleszins héél leuk uit. Trouwens ook heel mooie foto's van de fotoshoot.Wij trouwen op 25 oktober. Je kan gerust ook eens onze site bekijken op www.annenjan.bruiloftsite.nl Groetjes,Ann
fiogf49gjkf0dhoi ann, jullie ook proficiat hedank je voor je reactie, jullie site ziet er ook super uit, en al een stuk uitgebreider allezins :) daar zullen ook al vele uurtjes in gekropen hebben zeker :)groetjes
fiogf49gjkf0dHoi VanessaPrachtige website, knap werk!Veel succes alvast met de voorbereidingen!GroetjesKim
fiogf49gjkf0dhey vanessa,ik was ook nieuwsgierig...jullie site ziet er heel tof uit!!vele groetjes!
fiogf49gjkf0ddank u voor jullie reacties :)ondertussen kreeg ik het gastenboek in orde,reacties mogen daar ook gepost worden, dan kunnen we ze nog vaak nalezen, vele groetjes, vanes 23 mei 2009
fiogf49gjkf0dHey meid!Wauw... ziet er heel goed uit!Ik weet dat er veel tijd in kruipt, wij hebben er zelf ook ééntje... www.elsenphilip.bruiloftsite.nl Eens je het begin gemaakt hebt, is het enkel nog bijhouden en aanpassen en dat is goed te doen hoor!Succes ermee!Groetjes,Elswww.elsenphilip.bruiloftsite.nl
fiogf49gjkf0dHoi, Ziet er tof uit en er kruipt inderdaad wel tijd in, maar het is voor familie en vrienden wel heel tof.Ik krijg toch vaak leuke reacties van onze site. Mijn getuige kijkt er iedere dag op.http://erwinenkim.bruiloftsite.nl Jullie mogen gerust een bericht nalaten.GroetjesKim
fiogf49gjkf0dHoi hoi,echt leuke site gemaakt, is leuk om te doen he! Wij trouwen ook in mei volgend jaar en hebben zelf ook een site: jurgenenliese.bruiloftsite.nl.Veel succes nog!Liese09/05/2009