Nu Online
Momenteel zijn er 84 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

beauty-arrangementen waar?

  26-4-2005 21:46:54
Weten jullie ergens waar je wellness-arrangementen kunt doen met een groepje. Heb dus beslist om onze vrijgezellenavond(dag) zelf te organiseren en ik zou dus graag met de vrouwen wat zwemmen, saunatje, massageke... Ik heb al eens gekeken op de site van de Abdijhoeve in Oudenburg en Fam & Om in Loppem. Deze 2 lijken me al zeer tof, maar kennen jullie er nog? Ik ben van Beernem, maar hoeft daarom niet in West-Vlaanderen te zijn. Met een bende meiden op de trein lijkt me ook wel leuk.

Groetjes
Valerie

Valerie
3-9-2005
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 743


julie
14-5-2005
 Meld misbruik27-4-2005 9:00:45

Hoi.

Wij hebben dat in spa zelf gedaan; Was mega leuk en zo heb je natuurlijk het echte wellness gebeuren.

Groetjes
Julie



nele
20-5-2006
 Meld misbruik27-4-2005 9:10:07

hey mijn vriend werkt in die branche (nl in fam en om) maar raad ook een in oostende aan, ik weet niet juist de naam, maar gewoon eens intikken in google en je vindt het wel.




Ann
2-7-2005
 Meld misbruik27-4-2005 9:45:47

Hallo,

Ik ga binnen een maandje me samen met mijn moeder eens goed laten verwennen. Een tijdje geleden deed Flair een actie en dan kon je voor de prijs van 1 persoon met 2 personen gaan. Ik heb iets geboekt in Mechelen. Een volledige dag, massages, algenpakking,..., sauna, make-up en haar. Ik kijk er echt naar uit.
Groetjes,
Ann



An
22-7-2005
 Meld misbruik27-4-2005 10:11:48

Wij hebben dit cadeau gedaan aan mijn ouders: in de panne in dat hotel van heidi van familie, villa select en nog een ander. t'is in dat tweede hotel dat ze logeerden maar kweet de naam niet juist meer. Heel goed wisten ze ons te vertellen. Er is ook nog een in koksijde: sollcress. www.sollcress.be en van het eerste weet ik niet meer juist welke de website is.

Groetjes en veel welnessgenot



tania
19-8-2005
 Meld misbruik27-4-2005 14:01:28

hoi valerie

'k ben vorig jaar met mijn nicht voor haar trouw naar adelante in erpe tegen aalst geweest. 't was echt de moeite daar . 'k weet wel nie hoe goed dit te bereiken is met de trein. je kan alles eens nakijken op www.adelante.be


groetjes



tania
19-8-2005
 Meld misbruik27-4-2005 14:14:08

ah ja en vorige maand zijn we naar sauna orchidee geweest. da is met een verwarmd zwembad buiten. ge moe eens kijken op de site http://www.sauna-orchidee.be/

groetjes



natalie
7-11-2005
 Meld misbruik29-4-2005 14:13:01

thermae grimbergen, je kan er ook overnachten en ik vind ze redelijk van prijs...zie maar eens op de site


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...