Nu Online
Momenteel zijn er 168 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

verslag zoektocht feestzaal

  3-7-2008 17:03:03
fiogf49gjkf0d
Dag iedereen,

hier volgt een verslagje van onze zoektocht naar een gepaste feestzaal:

- Hof Ter Beke , Drongen: naar 't schijnt héél lekker van eten maar deze zaal vonden wij heel duur en zeker omdat de zaal ouderwets is en niet zo groot.
- Shamrock, Tielt: naar 't schijnt heel lekker van eten. Prijs valt mee. Werken niet met forfait. Veel te modern interieur, geen gordijnen, alles grijs, niks van gezelligheid vonden wij. Nochtans heel dicht bij ons huis.
- El Parador, Tielt: heel gewoon.
- De Vossenberg, Hooglede: Prachtig zicht vanuit de zaal op een vijver, maar zaal is aan vernieuwing toe, receptieruimte is niet zo groot. Niet alle genodigden kunnen de hoofdtafel zien.
- Salons de Vrede; Ichtegem: zeer goede prijslijst; echt niet duur voor wat je krijgt. Kwamen op een ongelegen moment en baas deed beetje vreemd.
- De Visscherie; Oostrozebeke: mooie decor, mooie zaal,goede prijs-kwaliteit. Te ver voor bepaalde familieleden, bizarre verhalen erover gehoord.
- Kasteel van Moerkerke: een PRACHTIGE locatie met zeer goede prijslijst! Geen prijsopslag voor 2009, was de enige zaal die ons dat kon garanderen. Vriendelijk onthaal! Helaas en tot mijn zeer grote spijt slechts plaats voor maximum 200 mensen en wij zitten daar net boven...
- 't Gravenhof; Torhout: vriendelijk onthaal, lekker eten, mooie locatie, mooie tuin, wel redelijk duur. Alles was volzet voor zomer 2009..
- Uiteindelijk gekozen voor Salons Ten Boogaerde; Kortemark: mooi en gezellig interieur, mooie orangerie, grote zaal,lekker eten.

Hopelijk heb ik hier een aantal mensen mee geholpen..

Groetjes,

Leen

Leen
12-7-2009
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 1363


Inge
27-9-2008
 Meld misbruik4-7-2008 21:22:28

Hallo Leen,

Alvast proficiat met jullie huwelijk in het vooruitzicht. En wanneer gaan jullie trouwen?

Groetjes
Inge



Sofie
23-5-2008
 Meld misbruik5-7-2008 1:06:07

Hallo Leen,

Geniet van de mooie vooruitzichten, succes bij de verdere voorbereidingen!

Fijn te lezen dat het Kasteel van Moerkerke jullie bevallen is. wij waren met zo'n 190 mensen en het feest was echt af... Echt een aanrader! We dromen nog steeds een klein beetje na van onze mooie dag...

Groetjes
Sofie
23*05*08



olivier
9-5-2009
 Meld misbruik6-7-2008 11:42:54

Niet gedacht aan Salons Saint Germain in diksmuide ?? Toch ook gekend voor het goeie eten...
wat vinden jullie daarvan?
lekker fijn eten, goeie bediening


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info