Terug naar overzicht
euhm... weet niet of ik die sarah ben.. maar wij hebben voor een familiefeest ook een huifkar gehuurd.dat is bij roesthoef in arendonk. maar dat is met bbq bij. ik weet niet of ze ook los de huifkarren verhuren
fiogf49gjkf0dik weet het niet de sarah die ik bedoel zei dat ze in de kempen een huifkar voor 30 personen had gevonden voor 200€ de hele dag en dat zij die ook gingen nemen ze is met witte doeken.
fiogf49gjkf0dnee dat ben ik niet..maar de roesthoef heeft er ook. we hebben er ook gevonden ergens bij kasterlee. (moet je misschien eens bij vvv kasterlee informeren)voor de rest is dat heel moeilijk te vinden...
fiogf49gjkf0dze antwoorde me toen volgende:van: Sarah 2/07/2008 13:40:27 AH ja, en er kunnen tot 30 personen op de kar, ze wordt versierd met witte doeken en eventueel mag je zelf wat bloemen voorzien, maar zonder ziet ze er ook knap genoeg uit! van: Sarah 2/07/2008 13:39:27 Hier in de buurt heb ik prijsgevraagd bij verschillende mensen voor een huifkar en de vaste prijs (voor een hele of halve dag - maakt niet uit) bij een huwelijk is 200 euro. Wij zijn van de Kempen.Groetjes! ik hoop dus echt dat ze dit nog eens leest en me antwoord kan geven waar dat dat was.merci alvast groetjes sylvia
fiogf49gjkf0dik ben dus die Sarah :)diegene die wij hebben is: Aernouts, Molendreef 9, Oostmalle 03/312.32.69een andere waar ik ook ben gaan kijken, ook zeer in orde en ook 200euro:Matthysen Louis, Schotensteenweg, Brecht 03/313.69.75ook nog in orde, maar heb hier de prijs niet gevraagd (zal wel +- hetzelfde zijn denk ik):Sprangers, Hoogstraten, 03/314.90.42Ik weet niet voor wanneer het is, maar deze drie personen rijden ook voor de toeristische dienst tijdens de zomer, dus moet je wel snel vastleggen denk ik!Hopelijk kan je bij één van hen terecht, veel plezier nog!Sarah
fiogf49gjkf0dHallo Sarah, dikke merci ik ga daar direct eens voor bellen.ja sorry he maar der zijn hier meer dan 4 sarah´s dus das niet altijd zo gemakkelijk he.groetjes Sylvia