Nu Online
Momenteel zijn er 137 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

"pijnlijke" BH

  3-7-2008 12:12:23
Hallo bruidjes,

Ik heb een strapless BH gekocht voor onder mijn trouwkleed (bustiermodel). Nu heb ik die al eens gedragen maar ik heb echt pijn op mijn ribben onder mijn borsten. Dat ziet knalrood! Een BH met bandjes is echt uit den boze. Heeft er iemand een remedie?

Alvast héél erg bedankt!

Veerle
29-8-2008
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 1059


sylvia
9-5-2009
 Meld misbruik3-7-2008 12:21:33

klinkt banaal maar wattekes tussen steken helpt maar ja je moet zien of je da wil he.
anders terug naar de winkel en eens navragen want misschien is de maat niet correct.



evy
1-3-2009
 Meld misbruik3-7-2008 12:46:57

fiogf49gjkf0d
Ik had daar ook last van. Uiteindelijk heb ik gekozen voor een korsetje. Heel leuk, en wonder boven wonder...geen pijn!
Misschien een optie?



lisa
5-7-2008
 Meld misbruik3-7-2008 16:26:19

fiogf49gjkf0d
Ik had ook zo'n probleem, pas gisteren opgemerkt bij het passen van mijn kleed.(zaterdag trouwen wij!) Ben vandaag terug geweest naar de winkel en ze gaan de beugel een stuk inkorten en kussentjes tussen steken. Eens navragen dus wat de mogelijkheden zijn.
groetjes



Liesbeth
17-5-2008
 Meld misbruik3-7-2008 16:45:05

fiogf49gjkf0d
hey Veerle

Eens een ander bh proberen?
Van een duurder merk, is meestal betere kwaliteit en die drukken niet zo op je ribben.

Andere optie is ook zo een gel-bh.
Ik vond die echt een superoplossing tijdens nieuwsjaarsavond, maar ik heb daar al andere mensen horen over klagen ook, dus dat test je best eerst eens gedurende een hele dag uit, want veelal kan je die maar tien uur of zo aandoen.
Maar dan kan je natuurlijk altijd een tweede kopen en bijvoorbeeld voor de receptie die tweede gaan aandoen.

Veel succes!



Anneleen
1-1-2020
 Meld misbruik3-7-2008 17:09:54

fiogf49gjkf0d
Ik had dit probleem met de bustiers van Marie Jo, toch een van de duurdere merken hoor. Dus niet hoe duurder hoe beter hoor. Ik heb nu een bustier van Triumph en heb geen pijn.

groetjes



LEEN
6-9-2008
 Meld misbruik3-7-2008 18:31:11

fiogf49gjkf0d
ben je zeker dat het de juiste maat is? laat je in de winkel bijstaan door een verkoopster die zien veel beter of je de juiste maat draagt of niet (en ja het merendeel van de vrouwen die hun lingerie niet in een goede zaak kopen dragen de verkeerde maat zonder dat ze het beseffen



Inge
14-7-2009
 Meld misbruik3-7-2008 20:57:48

fiogf49gjkf0d
Hallo,

misschien een domme vraag, maar wat is het verschil tussen een bustier en een korset?

Groetjes,
Inge



Veerle
29-8-2008
 Meld misbruik4-7-2008 8:42:42

fiogf49gjkf0d
Hallo,

Al bedankt voor de vele reacties. Mijn BH is van Marie Jo en ik heb in de boetiek steeds de mening van de verkoopster gevraagd om zeker te zijn dat ik de juiste maat had.

Veerle


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...