Nu Online
Momenteel zijn er 107 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Menu

3-7-2008 9:24:43
Hey,

Wat zetten jullie allemaal op de menukaartjes, ook de wijnen en waar en hoe schikken jullie alles? Staat er ook nog iets anders op bij jullie buiten de menu en/of wijnen?

groetjes

kim
29-8-2008
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 438

eline
5-9-2008
 Meld misbruik3-7-2008 10:17:41

fiogf49gjkf0d
Hey Kim,

Wij hebben op onze menukaart alleen vermeld wat aan tafel geeten wordt.
Over de wijnen hebben wij niets vermeld.
Wij hebben de verschillende gangen onder elkaar genoteerd en dit gecentreerd.

Daarnaast hebben wij onze namen en de datum vermeld als ook de lokatie.

Wij maken onze kaartjes zelf, op de voorzijde voorzien wij dezelfde foto die wij hebben gebruikt voor onze uitnodigingen. De kleur en de opbouw van onze menu is gelijkaardig aan onze uitnodiging

groetjes ELine
05/09/2008

nele
2-8-2008
 Meld misbruik3-7-2008 10:37:58

fiogf49gjkf0d
links onderaan zetten we de champagne en de wijnen (naam + jaar)

rechts op het kaartje zetten we de gangen
(gecentreerd)

eerst champagne met hapjes
dan voorgerecht
dan hoofdgerecht
dan dessert
dan mokka en versnaperingen

Carine
17-5-2008
 Meld misbruik3-7-2008 11:36:08

Hallo,

ik zou de wijnen er niet bijzetten, je kan altijd vermelden 'met aangepaste wijnen' en dan nog... Sommige gasten lusten geen rode wijn en zullen bijvoorbeeld witte blijven drinken en omgekeerd...

Ik heb hier ergens op het forum gelezen dat koppels ook kubussen gebruiken als menukaart. Dat vond ik wel origineel. Je kan dan foto's van jullie zelf op een zijde zetten, de datum en namen op een andere en dan het menu op nog andere zijdes. Tof

groetjes
Carine
17mei08

Kelley
20-9-2008
 Meld misbruik3-7-2008 12:32:37

Wij hebben op de rechterzijde van receptie tot dansfeest vermeld. Op benedenlinkerzijde hebben wij alle wijnen geplaatst.

Kim
2-8-2008
 Meld misbruik3-7-2008 14:55:25

wij hebben geen menukaart. Is dit abnormaal?
Ik had geen zin om hier ook nog werk in te steken terwijl de mensen wel zien wat ze krijgen als ze aan het buffet staan (er staan kaartjes bij ieder gerecht).
Groetjes
Kim
02/08/08

Carine
17-5-2008
 Meld misbruik3-7-2008 16:20:31

fiogf49gjkf0d
@ kim
wij hadden ook geen menukaarten omdat we buffet hadden. in de speech van mijn ventje werd efkes vermeld dat er een koud en warm buffet was en dan beetje dansen en daarna nog een dessertbuffet. zo weten de mensen meteen wat ze kunnen verwachten. Menukaarten is dan niet nodig, je kan moeilijk heel je buffet op die kaart zetten...
groetjes
Carine
17mei08

Liesbeth
17-5-2008
 Meld misbruik3-7-2008 16:49:04

fiogf49gjkf0d
hey Kim

wij hebben enkele de menu erop gezet aan de rechterkant.
op de linkerkant 'ons logo'.
De wijnen stonden er niet op aangezien het om de gewone huiswijnen ging.
Het is volgens mij enkel nodig om die in de kijker te zetten als je echt uitpakt met duurdere wijnen.
Onze feestzaal vond het in ieder geval niet nodig, tenzij wij dit zelf nodig vonden.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...