Nu Online
Momenteel zijn er 109 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

planningprobleem

3-7-2008 7:02:13
fiogf49gjkf0d
Nog een vraagje:
Wij trouwen om 11u30 voor de wet.
Ik rij sowieso naar mijn ouders om me daar klaar te maken 10km ....Dan komt manneke mij daar halen en dan weer de 10 km terug. Na het trouwen 11u45 moeten we weer 10 km met de auto en we kunnen pas 13u gaan eten met de familie.... (ouders gaan dan na het eten rusten want mijn vader is ziek en schoonouders al op leeftijd) dan gaan wij fotos doen (weet niet hoelaat we van tafel gaan) en dan hebben we weer speling tot 18u30....
Hoelaat moet ik smorgens beginnen (nagels worden vrijdags gedaan).... ook mijn schoonouders gaan op hotel dus die moeten ook nog daarheen gebracht worden... en later opgehaald worden En ga zo maar door... HELP

wendy 13/09/08

Wendy
13-9-2008
Meld misbruik

Reacties: 1 | Gelezen: 352

Liesbeth
17-5-2008
 Meld misbruik3-7-2008 8:50:03

fiogf49gjkf0d
hey!

Ik werd om 9.45u opgehaald en ik zat om 7.30u bij de kapper. (ik had mijn krulspelden die nacht ingehouden, dus het was ongeveer een 40 minuten werk), om 8.15u kwam de shminckster (uurke werk) en dan heb ik mijn kleed aangedaan en gewacht :-)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...