Terug naar overzicht
fiogf49gjkf0dwij hebben 80 uitnodigingen en zaten onder .de 300 e en binne de week had ik ze dus zo heb je een iedeetje .23/08/08 groetjes x
fiogf49gjkf0dWij hadden ook 80 uitnodigingen voor 223,56 €, enkel aan de binnenkant bedrukt in het zilver. Onze kaarten waren 2,06 € per kaart van Mercard. Wij moesten wel 2 weken wachten op de drukker.Groetjes, Jenny5/9/2008
fiogf49gjkf0dWij hadden iets van een 200uitnodigingen voor 200euro. Envloppen was nog eens 23euro.
fiogf49gjkf0dHey,Hier moet je echt wel meer info hebben dan gewoon prijzen hoor.Je kan kiezen uit de standaard uitnodigingen en die hebben meestal vaste prijs. Maar als je zelf gaat ontwerpen, moet je letten op het aantal kleuren, offset drukken of niet, soort papier, ... Kan gauw oplopen.Groetjes
fiogf49gjkf0dhey,ik lag aan 289€ voor 48 uitnodigingen.nu voel ik me echt bestolen nadat ik jullie tarieven hoor.
fiogf49gjkf0d150 uitnodigingen + kaartjes receptie en avondfeest 392 euro. Zijn hele speciale met doorzichtig papier met glimmende rode sierletters op en lederen koordje!xxx
fiogf49gjkf0dHallo,Wij betalen voor eigen ontwerp uitnodigingen en enveloppen 160 stuks + eigen ontworpen menu's 45 st + 160 st naamkaartjes voor tafelindeling + 160 stuks kaartjes voor receptie en avondfeest550€. We hebben een beetje overal rondgekeken, we hadden drukkers gevonden die goedkoper maar we vonden hun service bij het eerste contact niet zo goed en dit vonden wij toch héél belangrijk! In deze drukkerij hebben we alle vertrouwen!op een week tijd zijn onze uitnodigingen gedrukt. Ik ben benieuwd!Groetjes,Dorien