Terug naar overzicht
fiogf49gjkf0dIk trouw een week vroeger, op juli, bij mij ook nog geen zenuwen en net als bij jou vragen ze aan alle kanten: en nog geen zenuwen. NEE, maar als jullie zo blijven voortdoen, krijg ik de zenuwen van jullie :pgroetjes
fiogf49gjkf0dIk trouw nu zaterdag en heb zelfs geen zenuwen :-) Vanavond is er schieting, morgen zijn ik en mijne schat 4,5 jaar samen (dus ook lekker samen vieren), vrijdag dan met de nagels en kapster, en dan is het zover. Alles is geregeld dus waarom stress hé ;-)Veel succes!www.veldstraat140.be
fiogf49gjkf0dHey kirsten,ik trouw een dagje voor je.Ik ben ook niet nereus,ben da zeker genoeg geweest de afgelope maanden??Hopelijk blijft dat zo,dan kunnen we ten volle genieten!!Grtz sarah
fiogf49gjkf0dHey,ik trouw ook de 19de en de zenuwen zijn ook nog ver zoek. ik word er wel zot van dat iedereen dat zo constant vraagt, precies of het is abnormaal dat je ni zenuwachtig bent. Ben er wel van overtuigd dat de zenuwen nog gaan komen zenne.Karolien
fiogf49gjkf0dHey, Wij trouwen ook de 19de, en ik begin toch wel wat nerveus te worden, hoor !'t Komt allemaal zo snel dichtbij, hé. Ik moet ook nog 't één en 't ander regelen, zoals misboekjes afdrukken, snoepzakjes voor de kindjes kopen en klaarmaken, laatste pas van mijn kleedje... en nu zaterdag onze vrijgezellenavond :-)Dus ik begin wel te stressen, ja ;-)Groetjes, Elke
fiogf49gjkf0dHey Kirsten,Ik ben ook nog niet nerveus! (wonder boven wonder.)Ik vraag mij soms ook af of dat wel normaal is.Ik heb 1 week geleden mijn ontslag gekregen en moet nu iedere dag dik tegen mijn zin gaan werken. Misschien is het ook dat wat mij nu meer bezig houd dan de trouw zelf (jammer genoeg)In ieder geval: iedereen heel hard duimen voor prachtig weer die dag!Groetjes,Stefanie