Nu Online
Momenteel zijn er 72 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

nerveus?

2-7-2008 17:15:34
fiogf49gjkf0d
hallo,
wijtrouwen de 19de juli.zijn er nog die rond die periode trouwen?zijn jullie al nerveus?ik eigenlijk nog niet is dat normaal?iederen vraagt maar nu beginnen de zenuwen en dan moet ik altijdmaar nee zeggen!!ik weet niet hoe het bij jullie zit?
groetjes

Kirsten
19-7-2008
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 413

Anneleen
1-1-2020
 Meld misbruik2-7-2008 17:26:45

fiogf49gjkf0d
Ik trouw een week vroeger, op juli, bij mij ook nog geen zenuwen en net als bij jou vragen ze aan alle kanten: en nog geen zenuwen. NEE, maar als jullie zo blijven voortdoen, krijg ik de zenuwen van jullie :p

groetjes

Kim
7-5-2013
 Meld misbruik2-7-2008 17:55:44

fiogf49gjkf0d
Ik trouw nu zaterdag en heb zelfs geen zenuwen :-) Vanavond is er schieting, morgen zijn ik en mijne schat 4,5 jaar samen (dus ook lekker samen vieren), vrijdag dan met de nagels en kapster, en dan is het zover. Alles is geregeld dus waarom stress hé ;-)

Veel succes!
www.veldstraat140.be

sarah
18-7-2008
 Meld misbruik2-7-2008 17:58:20

fiogf49gjkf0d
Hey kirsten,ik trouw een dagje voor je.
Ik ben ook niet nereus,ben da zeker genoeg geweest de afgelope maanden??
Hopelijk blijft dat zo,dan kunnen we ten volle genieten!!
Grtz sarah

Karolien
19-7-2008
 Meld misbruik3-7-2008 11:00:45

fiogf49gjkf0d
Hey,

ik trouw ook de 19de en de zenuwen zijn ook nog ver zoek. ik word er wel zot van dat iedereen dat zo constant vraagt, precies of het is abnormaal dat je ni zenuwachtig bent.
Ben er wel van overtuigd dat de zenuwen nog gaan komen zenne.

Karolien

Elke
19-7-2008
 Meld misbruik3-7-2008 11:32:44

fiogf49gjkf0d
Hey,

Wij trouwen ook de 19de, en ik begin toch wel wat nerveus te worden, hoor !
't Komt allemaal zo snel dichtbij, hé.
Ik moet ook nog 't één en 't ander regelen, zoals misboekjes afdrukken, snoepzakjes voor de kindjes kopen en klaarmaken, laatste pas van mijn kleedje... en nu zaterdag onze vrijgezellenavond :-)
Dus ik begin wel te stressen, ja ;-)

Groetjes,
Elke

stefanie
19-7-2008
 Meld misbruik3-7-2008 16:57:33

fiogf49gjkf0d
Hey Kirsten,

Ik ben ook nog niet nerveus! (wonder boven wonder.)Ik vraag mij soms ook af of dat wel normaal is.
Ik heb 1 week geleden mijn ontslag gekregen en moet nu iedere dag dik tegen mijn zin gaan werken. Misschien is het ook dat wat mij nu meer bezig houd dan de trouw zelf (jammer genoeg)

In ieder geval: iedereen heel hard duimen voor prachtig weer die dag!

Groetjes,
Stefanie

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...