Terug naar overzicht
fiogf49gjkf0dHoi DebbieWil je zeker niet ongerust maken, maar blijkbaar neemt Penfo het de laatste tijd niet zo nauw met afspraken, later komen, vroeger weg... Ik zou zeker je afspraken op papier laten zetten.Penfo op zich zijn heel vriendelijke mensen, maar kreeg echt geen goed gevoel bij hen en dat terwijl ze een straat verder wonen. En ik hoop dat je van alle miserie gespaard blijft!GroetjesKim
he kim,Het laatste wat ik wil is mensen via het internet zwart maken.... daarom dat ik liever geen naam had vermeld.maar ja, het is idd penfo.Ik ben er nog altijd niet goed van...
fiogf49gjkf0den idd die man is ook gevallen. dus als je andre wil dan heb je pech als je de komende weken trouwtik heb nog geen foto's van hans gezien, maar volgens mij is hij wel goed. (en luistert hij wat de klant wil)
fiogf49gjkf0dHoi SarahIk leef echt met je mee, want ik zou gaan flippen. Heb net het internetadres van onze fotograaf uit Beerse opgezocht het is www.colorlux.be . We hebben daar al vaker foto's laten trekken, bij 25 jarig huwelijk van mijn ma en pa, ook mijn communiefoto's das ondertussen weeral heel lang geleden enz...Hopelijk vind je nog een fotograaf!Hou ons op de hoogte!GroetjesKim
fiogf49gjkf0djamaar kim... ik ben al getrouwd he...er is niks meer aan te doen!!ik ben dezelfde sarah van het bericht over tegenslag.
fiogf49gjkf0dhoi, hier de andere paniek-sarah...mijn fotograaf met gebroken schouder is niet Penfo, maar iemand die het in bijberoep doet!Ik heb ook bij Penfo geïnformeerd, en zij waren één van de enigen die wél nog op 12 juli konden komen, dus veel problemen zullen er toch niet zijn denk ik?!Owv de prijs en het feit dat ik de foto's daar niet digitaal kan verkrijgen, heb ik nu -GELUKKIG- toch nog iemand anders kunnen vinden en dus vastgelegd!