Nu Online
Momenteel zijn er 4 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Huwelijksbeurzen.

2-7-2008 11:29:09
fiogf49gjkf0d
Hey,

Is het de moeite van huwelijksbeurzen te doen?kwest van kortingen dan hé!;-)
En wanneer zijn de meeste beurzen?Oktober-november?
Wat hebben jullie van kortingen bv gehad?

Groetjes,

Debby
8/8/2009

Debby
8-8-2009
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 470

Amber
9-8-2008
 Meld misbruik2-7-2008 12:23:12

Hey,
De huwelijksbeurzen zijn leuk, maar je moet er wel mee oppassen vind ik. Veel van de kortingen gelden enkel als je de dag zelf, of in de loop van de week een contractje tekent of een bestelling plaatst. Vaak moet je dan direct een voorschot geven.
Het beste is gewoon alle folders die je uitgedeeld krijgt thuis eens rustig te bekijken. En geloof me, je komt naar huis met minstens 2 plastic zakken vol! Je kan hier op het forum in contact komen met bruidjes die al ervaring hebben met enkele bedrijfjes van de beurs. Beslis zeker niet halsoverkop. Neem rustig de tijd. Je zal niet weten waar eerst kijken!
xxx
Amber
09/08/08

eline
5-9-2008
 Meld misbruik2-7-2008 13:47:15

fiogf49gjkf0d
Hey Debby,

Huwelijks beurzen zijn vooral leuk om de sfeer op te snuiven en ideen op te doen.
Inderdaar de meeste vinden plaats in oktober november.

Zoals Amber al zegt opgelet met koringen.
Wel kun je briejes in vullen om mee te doen aan wedstijden en opdie manier nog iets winnen.

Voor ringen vind ik het wel interessent je kreeg een bewij dat je naar de beurs geweest was en als je een ring bij hun kocht kreeg je korting.
Ik heb mee gedaan een aan werdstrijd en ik heb een bon van 125 euro gekregen voor de aankop vanonze trouwringen.
Uiteindelijk hebben we onze ring naar eigen ontwerp zelf laten maken en dus de bon niet gebruikt.

Maar het is leuk om te doen

Wij hebben de kleinere in onze buurt gedaan ondat daar de mensen aanwezig zijn van de omgeving.

groetjes ELine

joke
12-7-2008
 Meld misbruik2-7-2008 14:34:39

fiogf49gjkf0d
Wij zijn vorig jaar naar de beurs in Antwerpen geweest, ergens begin oktober.
Is wel leuk om wat ideeën op te doen maar veel hebben wij er niet aan gehad omdat we de belangrijkste dingen (DJ, fotograaf, zaal,...) al hadden. Maar als je dat nog niet hebt, is het wel eens de moeite waard.
Ik heb toen een kortingsbon gekregen van 10% bij het bruidsparadijs op al mijn aankopen ginder. heb mijn kleed daar ook gekocht en schoenen enzo en heb daardoor dus wel wat korting; wel de moeite dus!

Veel plezier!

Els

Meld misbruik2-7-2008 20:11:28

fiogf49gjkf0d
Hey!

Ook wij zijn twee jaar na elkaar naar de beurs in Hasselt geweest, maar toen was het puur uit interesse, want concrete trouwplannen waren er toen nog niet.

Heel veel nieuwe ideetjes hebben wij er wel niet opgedaan!

Vind eerlijk gezegd de inkom enzo redelijk duur...

Maar voor de sfeer op te snuiven is het zeker en vast plezant hoor!

Succes ermee

groetjes,
Els

www.elsenphilip.bruiloftsite.nl

Stefanie
20-9-2008
 Meld misbruik2-7-2008 21:55:22

fiogf49gjkf0d
Het is inderdaad leuk om eens de sfeer op te snuiven. Wij hadden toen nog geen datum en ik hoorde er vaak (Gent) dat het voor dit jaar niet meer zou lukken, maar toch wel hoor. ;-)

Vooral voor de ringen vond ik het interessant om te zien qua modellen en prijzen. Ik wou heel graag naar Fede di Oro wegens hun interessante prijzen & mooie ringen op de beurs (mogen passen) en we hebben ze daar ook besteld.

We zijn ook naar een kleinere beurs in de buurt gegaan en gekozen voor een drukker dichtbij plus waar we 15% korting kregen. Maar dat was tot nu toe een gedoe... Foute tekst, uren, enz... Na 3 proefdrukken en een gesprek met de baas is de proefdruk vandaag eindelijk goed! Dus ook eens luisteren bij kennissen of hier naar de ervaringen van anderen!

Ruth

Meld misbruik3-7-2008 8:06:27

reinhilda

Meld misbruik5-7-2008 12:36:32

Beste Debby,

Ik weet dat ik als handelaar niet mag reageren op dit forum. Het is als toekomstige trouwer echt zalig op de beurs. Niemand verplicht u om iets te kopen. Wij zitten in de trouwerijen en wij weten ook wel dat de mensen bezig zijn met het in elkaar puzzelen van "de mooiste dag van hun leven". Niemand verplicht U tot iets en je mag zeker niet verlegen zijn om iets te vragen. Wij bouwen via de beurzen naambekendheid op en komen natuurlijk met onze nieuwigheden. Je doet er echt heel veel ideeën op. Sommige handelaars zijn echter beperkt in tijd: een trouwseizoen is maar een paar maanden en zeker maar een paar weekends. Agendake vol is vol. En daar streven wij natuurlijk naar.
Wil je de datums hebben van de beurzen :
Genk : 11 en 12 oktober 2008 - Limburghal
Hasselt : 10 en 11 januari 2009 (of een week later)
Eindhoven : 31 januari en 1 februari 2009
Antwerpen : 3 oktober 2008 ('s avonds,4 en 5 oktober.
Nog even dit : onze standgelden worden NIET doorverrekend in onze prijzen.

Ik wens U heel veel succes in het in elkaar puzzelen van je trouwfeest. Je mag zeker niet vergeten om ervan te genieten. Niet stressen !!!!! Het is de mooiste periode in je leven. Jaren later zul je er nog tegen vrienden over vertellen. Ik ben een grote fan van dit forum : ik geniet van de berichten. En sta ervan te kijken hoe de bruidjes elkaar verder helpen. Mooi is dit.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...