Nu Online
Momenteel zijn er 7 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

cadeau vrienden

  1-7-2008 20:31:26
fiogf49gjkf0d
hallo,

een vraagje, goede vrienden van ons trouwen bijna en wij zijn op zoek naar een origineel cadeau voor hun, kan iemand ons helpen

bedankt

Kirsten
26-7-2008
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 913


Carine
17-5-2008
 Meld misbruik2-7-2008 8:21:53

fiogf49gjkf0d
- grote balon met rietjes en in de rietjes 5euro biljetjes oprollen
- grote postzak vol met enveloppen, sommigen met geld, andere met pikante foto's, nepgeld, ...
- telefoonboeken met geldbiljetjes in. je moet die blad per blad doorbladeren want als je er mee schud vallen ze er niet uit (zelf ondervonden, bij ons waren het cursussen uit onze studententijd ipv telefoonboeken, vond ik zeer leuk)

succes



eline
5-9-2008
 Meld misbruik2-7-2008 10:21:19

fiogf49gjkf0d
Hey Kristen,

Deze heb ik ook al gehoord
* Een visbokaal met een visje de op de bodem liggen munten van 1 en 2 euro in de plaats van keien.
* Zelf een kaars maken en munten van 1 en 2 euro mee ingieten, ze moeten de volledige kaars opbranden alvorens ze aan het geld kunnen.
* Een bokaal met grote macaroni pastas en daar een briefje van 5 euro in rollen
* euro briefjes vouwen in vormen en in een leuke compositie inkaderen

hopelijk vindt je iets leuks dat bij het koppel past

groetjes ELine
05/09/2008



Liesbeth
17-5-2008
 Meld misbruik2-7-2008 11:28:10

fiogf49gjkf0d
onze vrienden hebben het zo opgelost:
Wij kregen een doos met allemaal kleine puzzelstukjes en zo een reuzecheque zoals ze op de televisie gebruiken.
Wij moesten die puzzel maken en dat was dan een collage van foto's van iedereen die had bijgelegd. Op de achterkant van die foto stond een emailadres en login gegevens.
Eens in de mailbox stond er een mailtje met de boodschap dat we er geraakt waren en dat als we een antwoord stuurden op deze mail, het bedrag ging overgeschreven worden.
een van onze vrienden werkt wel bij een bank, dus das was een voordeel voor hen.
Maar ik vond het echt een heel leuk idee !


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...