Nu Online
Momenteel zijn er 19 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

versiering wagen

1-7-2008 20:08:54
fiogf49gjkf0d
Hey bruidjes,

Een vraag gaan jullie de auto's versieren die mee in de stoet gaan? en indien ja waar halen jullie deze versiering?

groetjes,

Annelies

Sven
28-8-2008
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 511

Kelly

Meld misbruik1-7-2008 20:45:45

fiogf49gjkf0d
al de suitewagens worden voorzien van witte satijnen lintjes aan de deuren (gewoon bij AVA te koop) en de bruidswagen krijgt op de hoedenplank een organza drapering met een bloemstuk.

deborah
15-8-2008
 Meld misbruik2-7-2008 1:09:53

fiogf49gjkf0d
wiitte tulle, plstiek rozeroosjes en in onze wagen op de hoedenplank een mannnnhoed en een mooie hoed van een vrouw. Een vlagje met zuignap op motorkap met yust married en een touw met ijzeren kronen(van flesjes) vanachter.

eline
5-9-2008
 Meld misbruik2-7-2008 10:27:19

fiogf49gjkf0d
Hey Sven,

Wij houden het ook simpel
De bruidswagen zal lintjes aan de spiegels hebben en een v op de moterkap deze zijn aangekocht bij de AVA
een hoedenplank hebben wij niet daar het een cabrio is en wij hopen met opendak te kunnen rijden. achteraan is er eenspoiler misschiendat deze nog wat versierd wordt met lint en een bloemeke dat we zelf gaan maken.

de wagens die volgen krijgen lintjes om aan de antenne en de zijspiegel te bevestigen, aan de handvatten zal niet lukkenwant veel automodellen vannu laten dit niet meer toe

Ik zou zeggen spring een binnen in de AVA misschien vind je wel iets dat past en in solden is

groetjes ELine
05/09/2008

Kim
28-3-2009
 Meld misbruik2-7-2008 14:47:22

fiogf49gjkf0d
Hoi Sven

Voor onze wagen, tulle op de hoedeplank met rode rozen (lange steel) en lint in V vorm op motorkap. Voor het gevolg (PT Cruisers) lintjes aan spiegels en antenne.
Groetjes
Kim

Annick
29-3-2008
 Meld misbruik3-7-2008 16:00:29

fiogf49gjkf0d
Hey,

Wij hadden witte tule op de hoedenplank en witte lintjes aan de zijspiegels, alles gekocht bij Veritas!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...